Unnskyld Sindre!

Status
Stengt for ytterligere svar.

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Jeg har ikke lest denne såkalte Skype-samtalen.

Da ville jeg vært forsiktig med å gjøre meg en mening om den.

Det spørs i hvilken alvorlighetsgrad personangrepene er i. "Du er en liten drittunge med problemer", er akseptabelt personangrep IMO, hvis du har grunnlag for å si det vel og merke.

Selv om jeg ikke mener at man skal si "Du er en drittunge" til noen er det fortsatt mindre personlig enn det som ble omtalt i posten. Dette er noe du kan si til hvem som helst på hvilket som helst grunnlag, imens det som ble sagt i samtalen var direkte rettet mot Sindre sitt privatliv.



men jeg mener Sindre fortjener dritt og personangrep for hva han har gjort. Han har regelrett pisset på alle som har brukt store deler av tiden siden på å redde kontoen hans, og hjelpe veksten hans. Hvorfor skal han være fritatt for å motta dritt da? Skal man ikke si hva man mener om ting? Hvorfor legge skjul på det?

Igjen, man må klare å skille mellom spill og privatliv. Om noen pisser på deg in-game må du gjerne pisse tilbake for min del, så lenge det holder seg på in-game plan. Uansett hva som skjer in-game har man ingen grunn til å angripe noens privatliv.

Jeg ser ingen problemer med hva Olve har skrevet her på forumet - av hva jeg har sett. Jeg synes det bare er kult at Olve sier hva han mener.

Av hva du har sett. Olve sier ofte sin mening + litt til på forum, men det er ikke det jeg har reagert på.


Kor taper e man egentlig når man kommer med personangrep fordi de taper et spill??

Du mener slike utsagn er bedre? Du nærmer deg vel et tosifret antall forsøk på å få gjennom det budskapet. Hjelper ikke å skrive det flere ganger. Slike kommentarer er hverken konstruktive eller hyggelige. Olvedn har lært av sine feil. Kanskje det er på tide at du gjør det samme.
 
Sist redigert:

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
HÆHÆHÆHÆ , artigt inlegg. :D:D:D
men samtyidig godt å lese.

dette står det stor respekt av.
jeg fikk utrolig lyst til å skrive i " Mary ODA Kay" tråden, bare for å hetse deg å dine inlegg da jeg ble DIREKTE PROVOSERT av deg, din hetsing og kun useriøse inlegg. Herlig at du nå kommer med denne beklagelsen. jeg lo godt av å se dette nå. MEN samtidig står det mye respekt av denne tråden. godt jeg holdt meg for god til å kommentere mary ODA kay tråden :)

Håper vi ser mere til denne siden av deg. også får vi krige videre med alle våres vinnerinstinkt uten at det skal bety at irritasjon, sinne og hetsing av fiender kommer fram på fellesforum. det er som å tilstå at man er en veldig dårlig taper..
at folk kommenterer tilbake når kommentarer kun besto av at "sindre er en idiot" har jeg god forståelse for. dette provoserte meg langt borte i grenseland...
 

DeletedUser

Guest
Flott valg av ord her. Kudos. Credz. Flink.


Hvor har du fått for deg at forumet er anonymt? Jeg vet navnet og har sett bilder av halvparten av de profilerte spillerne i det norske tw-samfunnet, inkludert deg. Hvis du har fått for deg at dette forumet er ''trygt'' for trashtalk og personangrep, burde du ta en ny vurdering av det såkalte anonyme forumet ditt, eller hva trur du Harald?

Nice Sindre. Å kommentere noen feilplasserte ord fordi ting kan gå litt raskt når man redigerer setninger er fullstendig din stil.

Er ikke dette et anonymt nettforum? Blir man tvunget til å legge ut navnet sitt og ett bilde av seg selv?
At folk ikke gidder å skjule hvem de er, hindrer ikke dette i være anonymt. De som vil være anonyme kan klare det veldig enkelt hvis de vil.
Det er en grunn til at modsene sletter innlegg som inneholder personopplysninger.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du har ikke total anonymitet på et forum som dette, nei. Så lenge vi tvinges til å bruke innlogging for å legge inn innlegg, er det aldri total anonymitet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp