Besvart Usikker rundt betegnelsen "pushkonto"

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Sjelden jeg lager tråd, men nå ønsker jeg en tolkning av en regel.
Alle, forhåpentligvis, vet at pushkonto ikke er lov, men hva søren er en push, i praksis?

Tenkt scenario: To stammer kriger. En fiende i front er hardt angrepet av motstanderne. Den hardt angrepne spilleren "hater" noen av motstanderne så intenst, at de skal stoppes for enhver pris. Derimot kommer andre spillere så og si "gratis" til sine byer, ved at de ikke opplever motstand, slik de andre gjør. Kan denne hatefulle spilleren da regnes som en pushkonto for de som får "gratis" byer?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, kan ikke det.

Dette har enhver tw spiller gjort når han holder på å tape.
Det er noen personer du ikke liker som du gjør ALT for at de ikke skal få en by, men noen du liker litt bedre som ikke gjør så mye som om de får tatt byer.

jeg gjorde det samme på v1, for eks: jeg gjorde alt jeg kunne for å stoppe Black oups for å ta byer, men når yngvizz prøvde gjorde jeg ikke stort ut av det.
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Et godt eksempel er en spiller som bare bygger ressfelt og sender vekk troppene sine, så andre kan farme han. Hvis en konto er til, bare for å booste noen andre på en slags måte, tror jeg det er push. Kan også sitere reglene:

Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Hva om to spillere bestemmer seg for å merge under en startup, men er dager eller uker unna å kunne adle?
Vil da den ene kontoen være push for den andre?

Hvis vi tar -Coller caset, ville det vært greit om KoD hadde sagt at han skulle merge med -Coller? Dette er jo noe vi ser på samtlige servere, og gir jo akkurat den samme fordelen. I følge reglene er jo dette helt greit så lenge spilleren som skal adles ikke rekker nye tropper Reglene sier vel faktisk at det ikke er lov til å rekke nye tropper først etter at første by er adlet, men i dette tilfellet har spilleren bare en by. Kan han/hun da rekke tropper til den store gullmedaljen og sende troppene på den byen de vil forsøke å adle som tredje by?
 
Topp