Ut fra skyggen kommer de...

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Seimq snakk om følge med på verden :p

Han var i PoE, så tror det er du som ikke følger med :D

Men bare fordi ett av Beer medlemmene gikk over til en av de i superalliansen, trenger dere ikke å ta med hele Beer i statistikken. Greit dere vil ha fine stats, men er da vell grenser.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
De var fortsatt mot oss, og prøvde å ta oss slik som alle dere andre noobs gjør. Og samme kommer til å skje med dere som skjedde med de.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ja han må nok være super optimist for å tro det.

main-qimg-7c6148068e8b37e4818dbbb90c816398
 

DeletedUser

Guest
Han var i PoE, så tror det er du som ikke følger med :D

Men bare fordi ett av Beer medlemmene gikk over til en av de i superalliansen, trenger dere ikke å ta med hele Beer i statistikken. Greit dere vil ha fine stats, men er da vell grenser.
Hvorfor skal vi ikke ta med Beer i statistikken? de var i krig mot oss like mye som noen andre av dere, å kalle oss teite fordi vi tar med alle fiendene i en statistikk bare fordi de gjorde det elendig, er virkelig teit og barnslig av deres side.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hvorfor skal vi ikke ta med Beer i statistikken? de var i krig mot oss like mye som noen andre av dere, å kalle oss teite fordi vi tar med alle fiendene i en statistikk bare fordi de gjorde det elendig, er virkelig teit og barnslig av deres side.
Helt greit dere tar de med i krigsstatistikken. Men dere fremstiller den statistikken som om det er HBT vs. Superalliansen, noe som ikke stemmer siden Beer ikke har vært med i superalliansen. Derfor folk reagerer. Men for all del, ta med hvem dere vil :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
For alltid:

Side 1:
Stammer: HBT
Side 2:
Stammer: PoE., Tlou, IFO

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 43
Side 2: 19
Forskjell: 24

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 332,688
Side 2: 146,765
Forskjell: 185,923

chart


Fra krigsdato:
Side 1:

Stammer: HBT
Side 2:
Stammer: PoE., Tlou, IFO

Timeframe: 25/10/2016 14:20:00til07/11/2016 08:52:39

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 8
Forskjell: 19

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 207,717
Side 2: 54,392
Forskjell: 153,325

chart


Better?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
La meg også informere om dette:

Super alliansen: 2mio 75k poeng
HBT: 1mio 565k poeng

Super alliansen: 22 medlemmer
HBT: 8 medlemmer

Super alliansen: 327 byer
HBT: 209 byer


Her er det med andre ord en av de 2 som er listet opp som er bedre på papiret. Men som vist, så har det ikke vært det utenom papiret..

Jeg sier som jeg sa når vi starta på v27. Det blir min siste verden, så la oss nå for gudsskyld knuse det som finnes av motstand og vinne hurtig så jeg kan slutte!

-A
 
Topp