Utopia går til krig mot Ancient Paladins

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kjære, Ancient Paladins

Vi er Utopia har herved bestemt oss for erklære krig mot dere. Etter de siste timers hendelser har vi dermed intet annet valg. Som ledere av deres allianse stilles dere nå for ansvar for deres handlinger mot Utopia.

Som deres kjære representant jokke b2 sier det så fint:
jokke b2 i dag klokken 10:22
Hehe, ja men vi har forberedt oss på dette siden dere ble nr.1 sammen med våre 5allierte (vi og dspawn som angriper og resten støtter oss) dere har ikke en liten sjanse til å greie det en gang... men dere har lov til å prøv :)

Vi har en mistanke om de har deres undersåtter i enkelte stammer, men disse stammene har ikke ønsket å stå til ansvar for dette, så vi lar tvilen komme dem til gode, og at AP i dette tilfellet har brukt disse til egen nytte.

Det er enda ikke for sent å snu, men snart vil tiden komme der valg må tas og man må manne seg opp å stå for sine handlinger!

Utopia har herved bestemt seg for å fjerne AP fra kartet, for å fjerne den største trusselen i core-området. Lykke til!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Chaosisalex den 07.10. klokken 18:30
Utifra plassering på kartet er dem med deres hjelp på vei til å bli ustoppelige. Hvis du tenker deg om og dere ombestemmer dere, please gi et pip. Ellers ser det mørkt ut for oss...
.
.
.
.
.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jokke 2b skrev:
Chaosisalex den 07.10. klokken 18:30
Utifra plassering på kartet er dem med deres hjelp på vei til å bli ustoppelige. Hvis du tenker deg om og dere ombestemmer dere, please gi et pip. Ellers ser det mørkt ut for oss...
.
.
.
.
.

Godt jeg blir tatt seriøst :D
 

toeless

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Etter siste 12 timers hendelser stiller jeg meg svært tvilende til IQ nivået hos AP gjengen. Så håpløst plassert på kartet så yppes det til krig??? Jaja, satser på at vi har en god del flere farms vi kan dele på i løpet av den kommende uka.
 
Topp