V.4

DeletedUser

Guest
Hei!

Jeg vet ikke hvordan andre har et syn på dette, men jeg selv synes det er sinsykt irriterende at man ikke kan sende 1 enhet i et angrep, sånn som det er på V.3

Dette gjør at det tar for mye tropper og fake ut spillere.
Kunne man fjernet dette på V.4, eller hatt en avstemning på dette?

Kunne dere også hatt en avstemning på kirkeradiusen?
Ettersom at det ødelegger mye i kriger.
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kirke = baaaah

synes det hadde vært mye mer morsomt om vi hadde det som på v1 .se eller på v.6 på .se begge er gode vet ikke hva de andre på .se men de fungerer fett for meg.
 

DeletedUser

Guest
Ja.

Altså, som på v.1 angående troppesending + uten kirkeradiusen.

Admin, kunne vi hatt en avstemning på dette også, ettersom vi har det på alt det andre?
 

DeletedUser

Guest
Jah, blir det begrensninger på angrep gidder ikke jeg starte engang, fakes er fakes. Sender ikke mer enn en ram når man faker, da er det ikke fake lengre, men en tullefake! :eek:

Samme med kirke, oppmuntrer jo til gråbyadling til de grader innenfor egen kirkeradius, og gør det ekstremt vanskelig å adle inn i fiendtlige/nye områder...

Håper vi får en morsom verden nå, uten for mye nytt tull og fiksfakseri, vi vil jo bare krige, ikke drive på med alt det andre tullet noen av de nye tingene fører med seg...
 

DeletedUser

Guest
Da kan vi vel også ha en avstemning på om man ikke har et minimum antall tropper i angrep også?
 

DeletedUser

Guest
Jah, blir det begrensninger på angrep gidder ikke jeg starte engang, fakes er fakes. Sender ikke mer enn en ram når man faker, da er det ikke fake lengre, men en tullefake! :eek:

Samme med kirke, oppmuntrer jo til gråbyadling til de grader innenfor egen kirkeradius, og gør det ekstremt vanskelig å adle inn i fiendtlige/nye områder...

Håper vi får en morsom verden nå, uten for mye nytt tull og fiksfakseri, vi vil jo bare krige, ikke drive på med alt det andre tullet noen av de nye tingene fører med seg...


ekke noe vanskligere å adle noen byer, men å forsvare dem ;)
 

DeletedUser

Guest
Huff, blir kirke aktiviert på V4, tror ikke jeg at jeg vil registrere meg en gang..
 

DeletedUser

Guest
Håpar og trur at fakegrensa er komme for å bli. Null stress å fake sjølv om den er aktivert, må berre fake litt "smartare" og ikkje berre spamme 200 fakes frå kvar by...
 

DeletedUser

Guest
Håpar og trur at fakegrensa er komme for å bli. Null stress å fake sjølv om den er aktivert, må berre fake litt "smartare" og ikkje berre spamme 200 fakes frå kvar by...

Her er jeg 100% enig :)
La fake-grensa bli.
Koster ikke mye å sende fakes da heller ;)
 
Topp