V1 Dreamteam

DeletedUser

Guest
Tenk deg at du skal lage et dreamteam bestående av 15-20 spillere fra v1, innkludert deg selv. Hvem ville du hat med på laget? Laget bør bestå av ledelse (leder, diplomat og lignende), strateger, fightere, folk til å ta seg av propaganda, det sosiale osv.. (Utrolig mange stilliger det går an å ha i en stamme kom jeg på nå :p).

Det er opptil deg om du kun vil ta med spillere som spiller den dag i dag, eller spillere som har spilt på v1 tidligere.

Såååå, hvem ville du hat med på laget? :)

Skal mekke liste jeg også, men er litt buzy i dag.. Måtte bare lage tråden mens jeg husket det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det må vel være de som faktisk gidder følge meg i tykt og tynt uansett hvor jævlig jeg har gjort det for dem:) + noen morsomme tidligere spioner/innhoppere med sine sprell: Jeg gjør et forsøk på å beskrive hva jeg ville gitt alle som ansvar hvis jeg hadde kjent dem like godt som når iM ble startet, som nå!

Dranoel - Krigserklærer
Han får titelen på grunnlaget hvor bra han startet AKDM feidene. Han switcha stamme, sendte alt på AKDM og quita. Hærlig å se noen klare fucke så mye opp, for en annen stamme som han egentlig prøvde hjelpe. haha han skal ha all cred for at han bomma på 1 dag, og vil være betydningsfull for stammens senere krigserklæringer. Han har iallefall all den erfaringen jeg forventer til å gjøre en super jobb!

Nippleman - Sosialansvarlig
Vet ikke helt, men føler han har bra peil på alt som heter sosial. Selv om han gikk inaktiv pga dama nekta han gaming, eller noe stasj som jeg ikke husker/kan blade tyder på at han er alt for sosial til å ikke være sosialansvarlig!

epluss - Skape søskenlove mellom alle i stammen!
Brødere/søstere, sterke krigsbånd er det vanskelig å få i en krig. At alle får et like sterkt bånd som man kan ha til en god bror, eller en god søster ville hjulpet stammen betraktelig at man støtter hverandre! Så han skal ha fult ansvar for at alle støtter hverandre på gode og dårlige dager!

mosa - Lage helvete for andre stammer!
Når man først skal ha spioner i en stamme så må man ha noen som jobber andre veien også. Mosa er et klart førstevalg til å spre løgn bedrag og spre mest mulig shit til våre fiender!

Dhalvorsen - Kamakaze murlager!
Han skal være i fronten for hele stammen å ta alt av angrep å ofre seg selv for alle andre. Dette er fordi det jeg føler han har gjort, MEGET bra for iM nå, uten noen form av hjelp! Jeg må bare beklage for at ingen har fått hjulpet deg bedre vs vår topp prioriter oddybear. Kulere fiende enn merkverdigbjørn skal du lete lenge etter!

haugen89 - drawde ansvarlig
Han skal passe på at drawde ikke gir seg, ved å true med at han også gir seg, hvis drawde gir seg. Da får drawde så dårlig samvidtghet at han bare må fortsette til han har 0 byer!

Blofaen - Spionsjef
Spion nummer 1. Alt for flink til å skape seg troverdighet, og et godt teammember. Perfekt spion som ikke viser følelser ved å angripe oss nå. Selv om kontoen har blitt brukt helt sikkert av samtlig medlemmer i IB så viser iallefall betrayle kontoen kan gjøre og vil være lederen i spiongjengen vår som hopper til andre stammer.

erco - spionmedarbeider
Man trenger ofte være små, jævlig, og virke ubetydelig for å være spion. Erco passer fint inn i alle stammer som skal vokse litt, og han gjorde sikkert en god jobb for AKDM. Da regner jeg med at han kan gjøre den samme jobben for dette teamet!

Godzilla - spionmedarbeider
En god stamme trenger mange spioner. Godzillas styrke er å ha null oppfatning av det sosiale aspekte rundt spillet. Blir han ferska så gir han alt for laget for å bli bedre kjent med de han spionerer. Varmere tanker går til godzilla for å prøve å bli venn med de man spionerer:)

Fredrik4 Stammeswitcher
Han gjorde en god jobb intil han hoppet videre til en større stamme. Er så hærlig å høre fra balle klorin at han faktisk vil ha sønnen sin inn i stammen vår. For så sende han videre inn i sin egen stamme, for så angripe oss tilbake! :) Well played balle, my early PA. Jeg har iallefall mistet all respekt for deg, det skal du ha! Fredrik4 sin jobb vil være følge balleklorin sine fotspor og switche tilbake til vår stamme igjen, for så være en super soldat!

esso - Kamakaze murlager!
Vi skal ha storrrrr stamme, da trenger vi flere som kan ofre seg for laget, noe han viste til siste slutt sammen med GEOF, all cred til deg esso!

LarsenLars - Diplomat
Koseligere svenske tror jeg man ikke kan finne. Jeg tror han ville gjøre det stort ved å sitte som diplomaten på toppen og sende svenskebedskjeder til alle de andre stammene. Her skal det være skikkerlige gammeldagse svenske ord som skal bli brukt for å iritere alle andres diplomater!

ridee2 - kontovakt sjef
Enda mer useriøs enn meg, men også bedre når han gidder spille:D Han er rå på å stikke uten å gi kontovakt så jeg syntes han fortjener en ordning der han tar seg av alle kontovaktene!

--Fuzzball - Palodinhunter!
desverre fikk han mer interesse for v2 enn v1. Ellers hadde min gode venn paalodin vært fucked for lenge sida;)

geof - OD rank ansvarlig!
Han skal ha ansvaret for at stammen skal få mest mulig OD rank rett å slett fordi han aldri gir seg! Helt hærlig å se en gidder fortsette med rødere byer enn under stalin sitt herredømme rundt seg!

Drawde - Traderspesialisten
Bedre kar enn han her finner du ingensteder:) Han skal gjøre hele stammen superrike ved å gi aksjetips som knuser alle de såkalte 'guruene' på hegnar.no!

Kingsala - Forsvarskonge
kongen over alle konger! Hører han er rå på å gi røde rapporter til motstanderne sine, noe som fortjener han forsvarsstilling en!

paaasan - MSN/IRC chatt ansvarlig
Morsommere enn alle de latterlige spillerne som er igjen i AKDM tilsammen:D Har tilegnet seg alt for mye morsomme meninger ved å jobbe som ståltømmrer eller et eller annet sykt som ingen skjønner bære av. Har selvskreven ansvar for å spre glede og ansvarlig hvis enkelte tar den for langt, noe som forhåpentligvis er han selv!

daemia - Personalansvarlig!
Hun er uenig i nesten alt, men enig i det som teller, nemelig at man skal ha det moro med dette spillet, og at alle skal trives. Noe jeg driter langt i når shit hits the fan. Hun skulle fått så mye ansvar at det ikke er angrepene hun har på seg som gjør henne lei, det er de mange klagemailsa jeg skal sørge for at hun skal få fra sinte medlemmer, som hun må rydde opp i, noe jeg er sikker på at hun klarer:D Hun skal også ha det fulle å rene ansvare for at Paaasan gjør jobben sin, og ha vetorett på diplomati:-D

Panda-san - Forummob
Skal sette opp alt av forumene, ha alt av ansvare, helt til Panda-San blir så lei at jettna må ta over 'forummob sykemeldinga til Panda-San'

jettna - Forummob
Skal sette opp alt av forumene, ha alt av ansvare, helt til jettna blir så lei at Panda-San må ta over 'forummob sykemeldinga til jettna'

Matizex - Angrepsleder
Siste brikke faller på plass, mulig jeg har 1 eller 2 mer enn hva kravene var, men man trenger iallefall en som kan lage claimlister osvosv og organsiere alt innen angrep. Som en seriøs tribalwars leder vil han altså kutte ut jobb/master grad for å forsøke dedikere hele livet sitt for å lage best mulig claimslister for stammen. All kunnskap han har fra data vil gå med for å lage det perfekte systemet for stammen, og jeg bare gleder meg til fiendene begynner ticke inn!

Dett var dett, hadde dette vært en stamme på verden 1, så hadde vi knust alle! Det er jeg 100% sikker på!
 
Sist redigert av en moderator:

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fardin - Den kuleste i stammen
Ganondrof - Progaganda :D
Min andre multiaccount - Multiaccount
JornHT - Kosebamse (L)
Glitter - Alt
 
Reaksjonspoeng
1
esso - Kamakaze murlager!
Vi skal ha storrrrr stamme, da trenger vi flere som kan ofre seg for laget, noe han viste til siste slutt sammen med GEOF, all cred til deg esso!

Jeg må si jeg ikke så den komme.
Jeg tullet litt med esso på v2 en gang. Det var den gangen jeg hadde en personlig vendetta mot Shadow (senere NATO) akademiet. Det verste med den vendettaen var at de ga opp først (aka jeg vant) men det blir en annen historie.

Han freaker ut hvis du sender fakes på ham :cool:
 

DeletedUser

Guest
Maleficare - Hertug
Glitter - Hertuginne
Blissard - Støtte kordinator
Hansemann - Nødsitter, også en som kan kjefte på meg når jeg spammer for mye.
Kemp23 - Holde OD'n på toppen. 1. propoganda minister..
Plokk - Nødsitter.
Ex-con - Så jeg har noen å spamme med
Zcztig - PicMaker
Doinky - Han Eier Jo..
One Hit KO - Han er kul :)
Paalodin - AngrepsKordinator.
MiniEirik - Nødsitter og 2. propoganda minister.
RLM2 - ForumMod.
Honour - Kjempe flink spiller, burde vere med i alle stammene jeg er i.
--Fuzzball - Diplomat.
DarkMoon - Rekrutør.
General1 - Passe på fronten :).
Jannas666 - Statistikk minister. (Kan få statsen til å vise det han vil, uansett hva.)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Meg selv - Fantastisk-mann
Katsper - Rumpesparker
frish - Kvinnelig rumpesparker med dårlig nett
Min andre multiaccount aka Mordi versjon 1 - Ikke et forum uten deg, yo
Midgard - Rumpesparker
Snalin - Rumpesparker
Jasej - Dansk rumpesparker
Munken versjon 1 - Svensk rumpesparker yo

Et team rumpesparkere er alt som trengs for å sparke rumpe:cool::cool::cool::cool::cool:

Ja, jeg hater alle sånne teite jobber og titler. En gjør ditt, en gjør datt og resten går rundt og eier.
 

DeletedUser

Guest
Uhm... Xano... Bare fordi han tok spillere fra verden to, beyr det ikke at han ikke viste at dette var for verden en... :rolls eyes: ... :S

Glitter: Fordi hun er....Glitter. :D
Doinky: Han får meg til å le så hardt.
DarkMoon: Jeg trenger bare noen til å iritere meg tror jeg :S
terhals: Sansyneligvis har han den beste kontoen på .v1 :/
thoret: han sier så snille ting om meg.
 

DeletedUser

Guest
Velkommen til verdens mest urealistiske stamme.

Duke: brann2006

Djevelens advokat: ME

Propaganda minister: Daggerheart

First line of defense: Magnuz, Glitter

Galskap kongene: Navaji, S1n1ster

Angreps strateger: Headmaster, Snowie, Terhals, CelticEmperor

Cluster ansvalig: Grimlock

Fylla har skylda: misskathy,antonine, fortnoxer

Andre: Trym, dettsh, MADMAX1976 ,Mrbenz, plokk

Maskot: kemp23
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis spillerene ikke kan fungere sammen blir det vel ikke et dreamteam men bare noen gode spillere i en klump?
 

DeletedUser

Guest
Heller en umulighet i mine øyne, men men..setter opp deg og Grimlock og en annen flinkis på listen min :)
 
Reaksjonspoeng
1
Meg selv - Fantastisk-mann
Katsper - Rumpesparker
frish - Kvinnelig rumpesparker med dårlig nett
Min andre multiaccount aka Mordi versjon 1 - Ikke et forum uten deg, yo
Midgard - Rumpesparker
Snalin - Rumpesparker
Jasej - Dansk rumpesparker
Munken versjon 1 - Svensk rumpesparker yo

Et team rumpesparkere er alt som trengs for å sparke rumpe:cool::cool::cool::cool::cool:

Ja, jeg hater alle sånne teite jobber og titler. En gjør ditt, en gjør datt og resten går rundt og eier.
:cool:
Btw, Jasej er superkul.
 

DeletedUser

Guest
Går for hardcore dreamteam jeg altså.

- Hardcore -
Grimlock
Dominus Caligo
Viper Of Hades
Balle Klorin
Magic Dude
Eurosis
maleficare
CelticEmperor

Også må vi ha noen å legge skylden på om noe går galt

- Duuuchbags -
Brann
glitter
Xano
Fuzzball
Darkmoon
thoret
Igstar
High Lord Nerevar
 

DeletedUser

Guest
Oh, jeg kan føle kjerligheten, og legg deg selv til den skyld "listen(?)"

New list...

Retards:

-Aveng


^_^
 
Topp