V1 Hjemmelagde Kart

DeletedUser

Guest
Som dere ser har H.F.O. en veldig, veeeldig liten front og kan dermed stacket opp fronten uten problemer. Så hvorfor de skryter av å ta 50 byer i uka skjønner jeg meg ikke på :/ De har jo INGEN andre fiender :D
 

DeletedUser

Guest
at dere har stor front kan dere bare akylde på dere selv. Dere har da selv valgt å ha en såpass stor front. Diplomati er tross alt en del av spillet. Ønsker du å gå i krig mot hele verden, så må man tross alt tåle å få angrep mot seg:rolleyes:

Det er ikke slik at dere ikke har byer å stacke fra uansett.

Uansett. Morro at dere vil gi en liten stamme såpass mye oppmerksomhet :) Takker og bukker MD.
 

DeletedUser

Guest
at dere har stor front kan dere bare akylde på dere selv. Dere har da selv valgt å ha en såpass stor front. Diplomati er tross alt en del av spillet. Ønsker du å gå i krig mot hele verden, så må man tross alt tåle å få angrep mot seg:rolleyes:

Det er ikke slik at dere ikke har byer å stacke fra uansett.

Uansett. Morro at dere vil gi en liten stamme såpass mye oppmerksomhet :) Takker og bukker MD.

Lol... Du har tydeligvis ikke peiling på historien du.. :eek:

IB har ikke vært den mest aggressive stammen gjennom tidene. Og hvis du vil ha en mer grunnleggende grunn for at akkurat vi er "fienden"? Det er faktisk av den enkle grunn at vi er i midten. Kanskje ikke helt i midten, men vi var det en stund slik at det var lettere for RNG å angripe oss. De var for late og gadd ikke/orket ikke å angripe BOL over tid. Derfor ville de angripe oss i stedet. BOL var det også et eller annet med.. Husker ikke akkurat nå hva årsaken var, men det var ikke IB som er kjernen i alle problemer her...

Så du får stappe den kommentaren ned igjen, for det er ikke sant :)

Ikke har byer å stacke fra? Nei, du har tydeligvis ikke peiling på hvordan man organiserer en stamme. Just sayin.. :rolleyes:
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her er jeg sterkt uenig, MD. Dette er noe som har bygget seg opp over tid, jeg tror det var flere som hadde noe i mot IB, en slags aggresjon som hadde bygd seg opp over tid. For eksempel at dere tok inn HVE i familien mens de var i krig (og egentlig ikke skulle få hjelp av noen, men det er en annen sak). Er det ikke da KLART at folk som da kriget mot HVE, følte en bitterhet mot dere? Jeg vet ikke om flere historier, men tipper det er noen som kan komme med det!

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Her er jeg sterkt uenig, MD. Dette er noe som har bygget seg opp over tid, jeg tror det var flere som hadde noe i mot IB, en slags aggresjon som hadde bygd seg opp over tid. For eksempel at dere tok inn HVE i familien mens de var i krig (og egentlig ikke skulle få hjelp av noen, men det er en annen sak). Er det ikke da KLART at folk som da kriget mot HVE, følte en bitterhet mot dere? Jeg vet ikke om flere historier, men tipper det er noen som kan komme med det!

-BB-

Ehh.. Du er sterkt uenig og kommer med bare en påstand?! Altså, da kan du si du er uenig i noen grad.. Ikke sterkt uenig, da du ikke begrunner noe spesielt mer enn en liten hendelse. Og hvor stor den hendelsen var kan jo også diskuteres.

RNGs latskap og BOLs selvgodhet er store faktorer. Nå er det selvfølgelig ikke slik at IB er uskyldige, men vi har klart ikke rustet opp til krig som har ført til at vi har blitt "jaktet" på.
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jobber du som norsklærer ved universitet? Dette er forum på TW, ikke avsluttende eksamen, og jeg tror du fint skjønte hva jeg mente.

Så du bagatelliserer hendelsen som gjorde at HVIB i dag er HVIB? For å si det sånn, om dette ikke hadde skjedd, hadde ikke jeg hatt noe i mot IB fam (selvfølgelig med mindre jeg kom opp i en annen lignende hendelse, og denne hendelsen med gamle CoN-medlemmer står for ganske mange millioner av HFO's poengsum i dag, det er også noen millioner i BOL.

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Jobber du som norsklærer ved universitet? Dette er forum på TW, ikke avsluttende eksamen, og jeg tror du fint skjønte hva jeg mente.

Hvis du ikke har fått med deg at dette er politikk og propaganda, så skal jeg gi deg en grunnleggende regel.. Hvis man mener noe, virker det mer overbevisende hvis man har mer enn et argument. Trenger ikke være en norsklærer for å kunne det...
 
Topp