v11 startar!

DeletedUser

Guest
Ja, nu tänkte jag representera tribalwars.se i ett litet kort inlägg. Jag har ingen som helst possition på svenska Tribalwars, men jag vill ändå göra reklam för vår nya värld!

Värld 11 startar inom ett fåtal veckor och vi vill se massor av spelare!
Nino har lovat oss en värld med spännande inställningar och det ser ut att bli massor av premades. Så nu tycker jag det är dags för er norskar att ta ert pick och pack och flytta över till .se i åtminstonde några veckor innan v5.no startar ;)

Så kom över och prova på lyckan hos oss på www.tribalwars.se

Forumet finner du här.
 

DeletedUser

Guest
Da burde reglene endres slik at alle skandinaviske språk kan brukes.

De skal bli endret. Det er ingen problemer med at svensker eller dansker skriver på forumet, så lenge det er forståelig.

Edit: Ikke mer spam.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Premade

Hell yeah Vendetta, gleder meg til premade med 9 andre gode spillere, gjør dere klare til å krige! <3

Hilser på vegne av en gjeng fra ~SM~ og utenifra, vi sitter med et godt stykke krem. Hører rykter om at v6 krigen er over og at alle der begynner i v11, det kommer til å bli stor konkurranse.

"Please gi oss gode innstillinger InnoGames!"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mulig jeg joiner om innstillingene er eksepsjonelt gode... :p
 

DeletedUser

Guest
Mhm

Mulig jeg joiner om innstillingene er eksepsjonelt gode...

Kontakt meg om du er interessert i en god premade der, og om du ikke kjenner mange der er vi sikkert åpne for å gi deg en sjangse ;)
 

DeletedUser

Guest
Hilser på vegne av en gjeng fra ~SM~ og utenifra, vi sitter med et godt stykke krem. Hører rykter om at v6 krigen er over og at alle der begynner i v11, det kommer til å bli stor konkurranse.

Det stämmer!
Det ryktas även om att Ninjorna kommer att ha en stam på v11.
 
Topp