V12 - innstillinger

Hvilke av innstillingene ønsker du å se på V12?

  • Forslag 1

    Stemmer: 55 46,2%
  • Forslag 2

    Stemmer: 16 13,4%
  • Forslag 3

    Stemmer: 48 40,3%

  • Totalt antall stemmer
    119
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Verdener vunnet;

  • V2: Vv0Lv3r1n3 - alene.
  • V5: 176-176 - alene 97,4 % av tiden.
  • V6: ciao - alene, så vidt jeg vet.
  • V7: Bunnpris - alene, så vidt jeg vet.
  • V8: Mumle Gåsegg - alene, så vidt jeg vet.
  • V9: Fan nr. 1 av Sylphida - ikke alene, men usikker på i hvilken stor grad. Paausan hadde óg klart flest byer - usikker hvor mange som var der.

Meh. Hvis du først skal spamme, prøv å skriv noe litt mer fornuftig.

Jeg var ALENE!!

Paausan = 3
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
[SPOIL]
nothing-to-do-here-template.jpg.scaled500.jpg
[/SPOIL]

Nr. 1 vant... Men men, går vel ikkje alltid min vei heller :) For min del blir det for tøft å kombinere hybel livet, skule og TW...
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Nei, nå er det altså fler tall på nr.1
Bare fordi de som vil ha nr.3 kansje har skaffet seg 20 nye folk eller no.
V1 har vunnet og undersøkelsen er avsluttet :party:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Eneste jeg misliker med 1'ern er at det ikke er nattbonus. Sikkert veldig mange som er glade i og adle om natten her, men fryktelig kjipt for de som skal opp tidlig om morgenen på arbeid/skole som ikke kan sitte våkne og følge med hele natta.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Innstillingene til V12 og startdato vil bli annonsert seinere på fredag (idag).


Da det var kamp mellom forslag 1 og 3, kommer vi til å lagre de innstillingene sånn at vi kanskje kan få prøvd det på en annen verden seinere.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Innstillingene til V12 og startdato vil bli annonsert seinere på fredag (idag).


Da det var kamp mellom forslag 1 og 3, kommer vi til å lagre de innstillingene sånn at vi kanskje kan få prøvd det på en annen verden seinere.

Det liker vi Dakapo! ;)

Men eg må spørre igjen (ser at mitt spørsmål ikkje blei besvart):

Vil det vere flagg på nr.3? Det står ingenting om det i innstillingane :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er sant, men altså da kan man skaffe seg amerikanere elno.

Hæ? Ser mine øyne riktig nå? Amerikanere som spiller TW er ikke en vare man bare kan kjøpe. Vanskelig for de fleste av oss å få noen av dem med som dual på en verden der de ikke forstår språket.
Bare fordi du har funnet noen amerikanere så betyr det ikke at alle andre har muligheten til det...
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Hæ? Ser mine øyne riktig nå? Amerikanere som spiller TW er ikke en vare man bare kan kjøpe. Vanskelig for de fleste av oss å få noen av dem med som dual på en verden der de ikke forstår språket.
Bare fordi du har funnet noen amerikanere så betyr det ikke at alle andre har muligheten til det...

Altså det er ganske enkelt å finne amerikanere, etc, viss man kan få hjelp av en god venn, eller kjenner en del selv.
Kan sikkert skaffe deg en del utelandske, men da må du ikke forvente at de kjøper :p

De fleste dualene mine vinner sine premium på speed.
 

DeletedUser

Guest
Men eg må spørre igjen (ser at mitt spørsmål ikkje blei besvart):

Jeg minnet henne faktisk på det i går kveld. Det, og andre spørsmål. Men hun slettet innlegget, da det var en setning der hun følte var krenkende. Så da droppet hun like gjerne å svare på alle spørsmålene jeg siterte til óg - det skriker jo av en kompetent og rasjonell CM, eh? (nerd)

Her er sitatene igjen, kjære Dakapo. Så du slipper å bruke de små grå for å finne dem sjøl;

Spørsmål: Vil det vere Flagg på forslag nr.3? Ser at det er bemerka på 1 og 2, men ikkje 3 ;)

@Dakapo: Hva er hensikten bak limited hauls? Gjøre det jevnere i begynnelsen, og "spare" nye spillere fra å bli farmet? Hvor begrenset vil farmingen være?

Denne avstemningen slår meg også som noe som kanskje burde henvises til på forsiden, eller informeres om IG. Noe dere skulle bli flinkere til. Greit at litt flere enn kun de som regelmessig bruker forumet ser denne.

Skuffende forslag her, er det helt låst opp i de 3 forslagene? Dakapo? Kunne du kommet med noen bedre?

(...)Men jeg skulle gjerne visst hvorfor akkurat de tre alternativene vi fikk ble valgt.

Som det blir nevnt her tidligere er det jo kjempebra at vi får velge hva vi vil ha. Men jeg er også enig i at det var litt vriene og rare forslag. Om disse skulle vært med som alternativ hadde det vel neppe skadet å ha med et par alternativ til. Det er jo tross alt vi som skal spille, og nå bestemme innstillingene, men det var vel egentlig bare til en minimum grad at vi faktisk får bestemme innstillingene.

Men ang. limited hual. Jeg spilte med dette på classic på .dk like før ferien begynte. Der var det sånn at hvis man tenker seg at man sender det første farmeangrepet på kontoen 18.08.2012 kl 22:00, så ville man ikke kunne få med seg ressuser fra farming før det hadde gått 24 timer siden forrige angrep (selvfølgelig om man får med seg maks ress da). Når man da blir større vil man selvfølgelig kunne sende ut farming flere ganger daglig da, men jeg synes at dette blir litt vel irriterende siden man "mister" ressurser jo lenger tid man venter med å sende farming etter de 24 timene har gått. Er det det som er vanlig limited haul og det vi vil få på v12 hvis det blir alternativ 3?

Sant som Grimlock sier her, jeg spilte selv med et par av vinnerne der, og dem hadde både skole/jobb, fritidsaktiviteter, kjerringer og fyllekuler i helgene :p så det er fullt mulig.
Det jeg finner litt rart i denne diskusjonen om mulig bruk av tid er at det virker som om ingen av dem som nevner det, tenker på at alt.2 er det eneste valget med fakegrense, og ærligtalt etter alt det nye som er komt hvor de fleste kan sende mangen tusen fakes på minutter, så er det fort de verdener uten fakegrense som kan få folk til og være nødt og sitte konstant foran skjermen til tider.

Når det gjelder alternativer vi har fått til og stemme på så må jeg si det er en bra måte og gjøre det på, og en forbedrelse fra tidligere prosedyrer.
Men som en annen nevnte, så virker det litt som om de som har lagt dem ikke helt hører etter på meninger.
En ting som ihvertfall jeg har lagt merke til er at i forkan av de siste verdener som er blitt startet så er det alltid mye mas i forumet om og få innstillinger fra gamle verdener som v1,v2,v3 og v4.
Jeg finner det litt rart, og litt idiotisk at det da når det først blir gitt alternativer, at ikke ihvertfall et av alternativene var innstillinger fra en annen verden.

Da hadde man funnet ut om folk ville spille en verden med gamle innstillinger, eller om flertallet faktisk vil prøve noe nytt.
I beste fall hadde det gjerne også stillnet diskusjoner og teorier i mangen andre tråder ved og bevise/motbevise ting og tang.

Dakapo, mulig med en revote mellom de to vinnende forslagene slik at de som valgte forslag.2 også får muligheten til å være med å bestemme? :)

Nåå? Når får vi nye opplysninger?(happy)
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
@Grimlock; det var ingen hensikt bak limited haul. Det var bare en innstilling vi ikke har brukt tidligere som det kanskje kunne vært interessant å ha prøvd ut da vi har hatt no haul tidligere. Dersom forslag 3 hadde fått flest stemmer så hadde vi sett på hva som er normalt å bruke på limited haul, planen var å bruke 2000-3000 daglig.

Rundskriv IG var bugga, noe som gjorde at jeg ikke fikk muligheten til å bruke det.

Det er ingen spesiell grunn til hvorfor akkurat de tre valgene ble valgt. Vi ville prøve å sette sammen noen litt spesielle innstillinger for å se an responsen på det - derav forslag nr 3. Vi ville også ha en litt mer normal verden uten altfor masse fancy innstillinger - forslag 1. Vi hadde også litt lyst til å teste ut en annerledes nattbonus for å teste interessen for det og høyere lojalitetssenking, derav forslag 2.

@PaalOdin; De tre forslagene er og var låst ja.

@Rustern94; Hadde alternativ 3 vunnet så hadde det blitt på den måten ja. Når det kommer til antall forslag så ville vi holde det mest mulig begrenset - det kunne fort blitt rot om vi skulle hatt 10 forskjellige innstillinger. Dette prøvde vi ut når V10 skulle åpne og vi hadde en spørreundersøkelse med nesten alle mulige alternativer for innstillinger. Det ble mer rot når det ble så mange alternativer.

@Hell G; joda, vi lytter på forslag - V11 startet med lignende innstillinger som V2 f.eks
Vi er nødt til å bytte litt på innstillinger, ikke bare kjøre gamle verdener på nytt igjen. Vi har f.eks også denne muligheten på HP, så selv om det ikke kommer en helt vanlig verden med samme innstillinger så er det godt mulig det kommer på en HP runde etter hvert.

@Atzon; Det hadde vært mulig om det hadde vært mer tid tilgjengelig for det, men når V12 skulle åpne kort tid etter at undersøkelsen ble avslutta ble det ikke tid til det dessverre.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp