V12 - innstillinger

Hvilke av innstillingene ønsker du å se på V12?

  • Forslag 1

    Stemmer: 55 46,2%
  • Forslag 2

    Stemmer: 16 13,4%
  • Forslag 3

    Stemmer: 48 40,3%

  • Totalt antall stemmer
    119
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei igjen,

Da har vi fått til noen forslag som vi ønsker at dere skal gi deres stemme på. Du velger et av forslagene og stemmer på det. Det forslaget med flest stemmer når undersøkelsen avsluttes, er også de innstillingene V12 vil få.

Det nytter ikke stemme fra flere kontoer - dette vil bli sjekket opp i og de stemmene blir sletta.




-----

Forslag 1; Vanlig verden med kirke

Hastighet: 1
Enhetshastighet: 1
Moral: Nei
Bueskyttere: Ja
Bonuslandsbyer/Gråbyer: Ja, vokser sakte til 4000 poeng
Nattbonus: Nei
Kirke: Ja
Medaljer: Ja, alle
Smiesystem: Enkelt
Lojalitet: 20-35
Akademi: Gullmynter
Paladin: Ja, med våpen (nye)
Medlemsgrense per stamme: 30
Valg av himmelretning: Nei
Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager
Fakegrense: Nei

Annet:
- Flagg vil være aktivert
- Forhåndsregistrering vil være mulig
- Angreps/support gap, 100ms



Forslag 2; Verden med annerledes nattbonus

Hastighet: 2
Enhetshastighet: 0,75
Moral: Ja, tidsbasert
Bueskyttere: Nei
Bonuslandsbyer/Gråbyer: Ja, vokser med normal fart til 700 poeng
Nattbonus: Ja, 02:00 - 09:00
Kirke: Nei
Medaljer: Ja, alle
Smiesystem: 4 nivå (maks 15)
Lojalitet: 40-65
Akademi: Pakker
Paladin: Ja, gamle våpen
Medlemsgrense per stamme: 40
Valg av himmelretning: Ja
Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager
Fakegrense: 1% av landsbypoeng

Annet:
- Flagg vil være aktivert
- Forhåndsregistrering er mulig
- Angreps/support gap, 50ms


Forslag 3; Lav enhetshastighet, gårdregel og limited haul

Hastighet: 2
Enhetshastighet: 0,25
Moral: Nei
Bueskyttere: Nei
Bonuslandsbyer Nei
Nattbonus: Ja, 02:30 - 09:30
Kirke: Nei
Medaljer: Nei
Smiesystem: Enkel
Lojalitet: 10-35
Akademi: Gullmynter
Paladin: Ja, gamle våpen
Medlemsgrense per stamme: 60
Valg av himmelretning: Nei
Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager
Fakegrense: Nei

Annet:
- Gårdregel, 3500 enheter per nivå
- Gråbyer vokser sakte til 250 poeng
- Angreps/support gap, inaktiv
- Forhåndsregistrering er mulig
- Limited haul
 
Sist redigert:

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bare eg som synest at alle forslaga va dårlige ? Stakkars folk som skal ovleve på v12. den dropper eg git.
 

DeletedUser

Guest
synes det var frusterende dårlige forslag jeg, flagg versjon drittet har ødelagt .no, håpet på en ny v4.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes dere kan lage en ny v1.
Det er en verden jeg virkelig savner.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bare fordi du ikke kan kjøpe deg til seier det?

Kjøpe meg til seier. blir feil og si. Når de va en funksjon så alle kunde bruke. Og til og med på forum stod de. At mann kunde bytte 500 leire mot 700 tre. Og om man bytter 50.000 leire da. fikk vi jo 70.000 jern. De sa dem på forum før v11 kom. Men nei, er ikke derfor men se på innstilingene. blir jo bare dårligere og dårligere. Synest at de børde vært enten sånn de er på v2 eller v4. Men ser ikke slikt ut.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
joa, ekke sikker, men er jo litt fine instillinger.
Kunne alltid vært bedre, men det kan det jo alltid ;)
 

DeletedUser

Guest
flagg suger (min mening) manix om du savner v1 bare skaff deg en konto der(angel)
 

Anonym0us

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kjøpe meg til seier. blir feil og si. Når de va en funksjon så alle kunde bruke. Og til og med på forum stod de. At mann kunde bytte 500 leire mot 700 tre. Og om man bytter 50.000 leire da. fikk vi jo 70.000 jern. De sa dem på forum før v11 kom. Men nei, er ikke derfor men se på innstilingene. blir jo bare dårligere og dårligere. Synest at de børde vært enten sånn de er på v2 eller v4. Men ser ikke slikt ut.

Enig med deg der, likte ikke noen av instillingene spesielt...
 

DeletedUser

Guest
Værste instillinger jeg har sett så langt her på .no :forvirra:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Denne tråden skal ikke handle om V11, enkelt og greit.


Når det kommer til at noen savner andre verdener; det er greit nok det, men det må gå an å prøve noe nytt - ikke bare kopiere innstillingene til tidligere verdener. :)
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden skal ikke handle om V11, enkelt og greit.


Når det kommer til at noen savner andre verdener; det er greit nok det, men det må gå an å prøve noe nytt - ikke bare kopiere innstillingene til tidligere verdener. :)

Er det ikke bedre at dere gir oss instillinger vi vil spille med istedenfor og jage vekk spillere med utrolig dårlige instillinger? :hmm:
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Sant, v11 ble litt av en fiasko på starten, men har forandret seg ;)
Flagg er jo interesant :)
Og de instillingene så veeldig fine ut, altså 1 ern :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er det ikke bedre at dere gir oss instillinger vi vil spille med istedenfor og jage vekk spillere med utrolig dårlige instillinger? :hmm:

Vil ikke det samme skje uansett i såfall? Om innstillingene vi presenterer som dere kan velge mellom er dårlige så spiller ingen, hadde vi presentert kun et sett med dårlige innstillinger så hadde få joina verden. Går for det samme.

Forskjellen er at vi i det minste prøver å inkludere dere. Alle kan ikke bli fornøyd hver gang :)
 

DeletedUser

Guest
Kjøpe meg til seier. blir feil og si. Når de va en funksjon så alle kunde bruke. Og til og med på forum stod de. At mann kunde bytte 500 leire mot 700 tre. Og om man bytter 50.000 leire da. fikk vi jo 70.000 jern. De sa dem på forum før v11 kom. Men nei, er ikke derfor men se på innstilingene. blir jo bare dårligere og dårligere. Synest at de børde vært enten sånn de er på v2 eller v4. Men ser ikke slikt ut.

Hehe, det blir vel ikke feil å si at du kjøpte deg til seier når det var nettopp det du gjorde (eller kjøpte deg til tops om du vil).

Men, skal ta ditt parti i at innstillingene ikke var helt som jeg håpet på, alle er det ett eller annet som ikke er bra med.

Forslag 1: For lav speed
Forslag 2:fakegrense, pakker og smiesystem
Forslag 3:alt for lav enhetshastighet og veldig rare bueskyttere, ingen gråbyer?

Er det noe gærent med innstillingene på bueskytterne på forslag 3? Aldri vært borti noe slikt før...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Veldig skeptisk til en norsk verden uten gråbyer. Er de ikke små nok fra før av?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp