V18 - Milepæler

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
og Jeg fikk akkurat 3. plassen.
7yAtK.png
 

DeletedUser

Guest
Veldig stolt over at jeg har klatret 700 plasseringer på én uke jeg :D
Woho! Bare 791 plasseringer til 1. plassen. Én uke til, så er jeg der! Oh yeah!
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
På tide å oppdatere lista?

Første til 10k poeng: Ragnar Lodbroch
Andre til 10k poeng: Terminator
Tredje til 10k poeng: *Stark*
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Prestasjon mottatt: TribalWars magiker: Hatteekspert
Sendt: april 01, 2014 15:52:55
TribalWars magiker: Hatteekspert

Skaff deg ti av disse mystiske hattene fra magikeren eller andre spillere.

Flagg belønning: +4% Ressursproduksjon

Vis dine prestasjoner


Now gimme my place in the milepælers
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Veldig flott at du er oppmerksom på din egen ODD, men etter hva jeg kan se er ikke ODD noen milepæl.
 

DeletedUser

Guest
Veldig flott at du er oppmerksom på din egen ODD, men etter hva jeg kan se er ikke ODD noen milepæl.

Fordi? Det å stå imot en del angrep er jo minst like imponerende som å bare ha off byer og skryte av høy ODA?
 

DeletedUser

Guest
Fordi? Det å stå imot en del angrep er jo minst like imponerende som å bare ha off byer og skryte av høy ODA?

Nei ODA er bare deg og ingen andre tviler på at topp 10 odd ikke har fått noe støtte lite imponerende i forholdt til oda !
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fordi? Det å stå imot en del angrep er jo minst like imponerende som å bare ha off byer og skryte av høy ODA?

Som generalløs forklarte, OdA er noe som må oppnås ved ferdigheter på offansiven, mens alle de med mye oDD nå bare sitter der med støtte fra stammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi? Det å stå imot en del angrep er jo minst like imponerende som å bare ha off byer og skryte av høy ODA?

Altså, du trenger ikke spørre meg om det, det er faktisk ikke jeg som har satt opp denne tråden. Jeg er helt enig i at det er like imponerende å forsvare seg selv, men det er likevel ikke en del av milepælene så ser ikke hvorfor det er noe å poengtere at man har fått 100k ODD.

Hvorfor du sikter til at jeg bare har off. byer skjønner jeg ikke.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Som generalløs forklarte, OdA er noe som må oppnås ved ferdigheter på offansiven, mens alle de med mye oDD nå bare sitter der med støtte fra stammen.

Ofte er vel ODA så tidlig at man har gått på en stor smell eller to. Jeg regner med alle de som kommer som de første på de tidligste ODA milepælene skulle ønske de ikke var der.
 
Topp