V2 twstats kart

Liker du kartene?

  • Ja

    Stemmer: 20 66,7%
  • Nei

    Stemmer: 5 16,7%
  • vil også ha med ODA

    Stemmer: 3 10,0%
  • vil også ha med ODD

    Stemmer: 2 6,7%
  • vil også ha med ODT

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    30
  • Avstemningen er stengt .

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Er lei av å ikke se noen kart på v2, så forsøker meg på å lage noen til oss.
Beklager at jeg ikke er fancy med enten PsP eller Gimp eller til og med PAINT. Men dere får overleve med TWstats kart.

Starter med top 10 stammer/familier og Top 10 spillere.
Hvis disse kartene blir godt likte så forsetter jeg med ODT, ODA, ODD, osv hvis det er høyt ønsket.

---LINK--->TOP 10 PLAYERS:
1. Soulfood - GREY
2. Gurimalla - PINK
3. GanonDorf - RED
4. Chrk1 - ORANGE
5. NTU spawn - TURQUOISE
6. Mithrandir - GREEN
7. Arcon the Beast - BLUE
8. loveamelia - BROWN
9. Zanmato - Yellow
10. Balakot - WHITE

---LINK--->TOP 10 STAMMER/FAMILIER: (for at familien skal komme inn må dem ha en top 10 stamme)
1 Elite - BLUE
2 Yamato - TURQUOISE
3 NoVi family - BROWN
4 -Rome- family - RED
5 OIM - GREEN
6 TW - BRIGHT GREEN
7 DISA family - PURPLE
8 ~SW~ - PINK
9 LAW family - WHITE
10 [AS] - ORANGE
reason for both OIM and TW as greens is couse they are not close to eachother and there is alittle differense in the "green" color.
White has no color due to hard to see if i put it in white on forum


Håper alle liker kartene =)
Hope you all like the maps =)

cheers
~Jazcan~
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Eventuelle spørsmål som kan besvares:

Liker du kartene, og hva liker du med dem?

Noe som kan forbedres?

Noen typer kart du savner? (odd,oda,odt)

Hvor ofte vil du ha dem oppdaterte?

besvar ærlig er dere snille ^^, og ingen spam :p
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
var greie og ryddige de, du kan jo bruke det på tw++, se om du får limt inn kartet på forumet, også gjør sånn at ingen kan skrive her, sånn at det enkelt går ann å se utviklingen. Så kan du lage en annen post hvor folk kan de diskutere de om det er ett behov for det. du trenger ikke oppdatere de mer enn sånn 1 gang annenhver uke eller noe sånt (?) tar jo litt tid før de er merkbare og store forandringer.
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere greier å bli enige om hvordan kart dere vil ha, kan Jazcan lage et nytt emne som jeg har klistre opp, som blir oppdatert en gang i uka eller noe slikt.
 

DeletedUser

Guest
Først vil jeg si fantastiske idé å legge ut kart, får bare håpe du kan oppdatere hver uke eller så;)

Over til spørsmålene. (svarene mine er i []'er.)

EDIT: Du kan også bruke de andre fargene, som f.eks "TW: Your tribe" som er veldig sterk blå.

Eventuelle spørsmål som kan besvares:

Liker du kartene, og hva liker du med dem?

[Kartene er kjempefine, når jeg har mye å gjøre orker jeg ikke skjekke opp TWStats og kan bare se på denne tråden istedet for:)]

Noe som kan forbedres?

[Det er sikkert noen OD-freaker som vil ha ODA++, men jeg synes det holder med de to som er oppe nå.]

Noen typer kart du savner? (odd,oda,odt)

[Fint nok som det er.]

Hvor ofte vil du ha dem oppdaterte?

[På en spesiell dag i uka hadde vært fint. Regner ikke med at kartene endrer seg så veldig på 3-5 dager;)]
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
EDIT: Du kan også bruke de andre fargene, som f.eks "TW: Your tribe" som er veldig sterk blå.

TW: Enemy er samme farge som RED. så egentlig selve farge navnene passer fint til tittelen, og for å ikke ødelegge kartene for mye så har jeg bare top10. kan eventuelt lage et for top11-20 utenom også slik at dem blir nevnt.

Hvis dere greier å bli enige om hvordan kart dere vil ha, kan Jazcan lage et nytt emne som jeg har klistre opp, som blir oppdatert en gang i uka eller noe slikt.

Dette var planen, men foreløpig ville jeg se på responsen via denne "vote: tråden" slik at jeg visste om det var interresse eller ikke. Og eventuelt hvilke kart som var av interresse.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Må inrømme at jeg savner RoEm der :l

Men når det er krig kunne du jo laget kart over krigene

Feks

RoEm (Blå)
Elite (Grønn)
Yamato (Lilla)

Vs

NoviOgN0vi (Grå)
-Rome- Fam. (gul)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Må inrømme at jeg savner RoEm der :l
Men når det er krig kunne du jo laget kart over krigene
Feks

RoEm (Blå)
Elite (Grønn)
Yamato (Lilla)
Vs
NoviOgN0vi (Grå)
-Rome- Fam. (gul)
Mulig mulig, men det måtte ha vært på bestilling av stammene slik at jeg kan koordinere meg med grimlock til å locke topicen slik at alt blir enklere :p

RoEm, er for "små" til å komme på top karta xP
men vi får se hva som skjer fremover
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Kan jo spørre One hit KO om han kan fixe så de der autokartene til v1 kan komme til v2 og :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Kan jo spørre One hit KO om han kan fixe så de der autokartene til v1 kan komme til v2 og :)

jeg har forsøkt å snakke med nikjer, han lovte meg link, og jeg skulle være familie oppdaterer, men har ikke sett han lage kart enda ;)

har kontaktet ham, og kommer til å gjøre så igjen snart hvis han ikke sender meg noe :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mulig mulig, men det måtte ha vært på bestilling av stammene slik at jeg kan koordinere meg med grimlock til å locke topicen slik at alt blir enklere :p

RoEm, er for "små" til å komme på top karta xP
men vi får se hva som skjer fremover
~Jazcan~

Ofc er vi for små..

Elite merga jo med oss, bare vi gikk til dem..
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
I have decided to create the maps every weekend, however i need a opinon on use twstats rankings or ingame rankings?

(creating maps now, but need to know if i should use ingame or twstats info on OD)

~Jazcan~
 
Reaksjonspoeng
1
I will find ingame rankings more interesting. Those rankings are what most people count on.

Her er en idé til hvordan top 10 rankingskartet kan forbedres

---LINK--->TOP 10 PLAYERS:
1. Soulfood - GREY
2. Gurimalla - PINK
3. GanonDorf - RED
4. Chrk1 - ORANGE
5. NTU spawn - TURQUOISE
6. Mithrandir - GREEN
7. Arcon the Beast - BLUE
8. loveamelia - BROWN
9. Zanmato - Yellow
10. Balakot - WHITE
438. Min andre multiaccount - PURPLE
 
Topp