V20 - Faktabørsen

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er også det at Utopia blir den store stygge ulven fordi det er stammen med de helt klart flinkeste spillerne til å bruke det offentlige forumet, det finnes unntak i andre stammer og selvfølgelig, men så si en hver diskusjon som starter her så blir motparten så kraftig grust. Enten i form av mer voksen oppførsel, bedre rettskrvining eller rett og slett det faktum at den taktiske kløften og erfaringen ingame er så mye bedre enn de fleste i andre stammene på V20. Humor brukes og intern skittentøysvask holdes intern. Offentligheten trenger ikke vite mer enn det den har godt av. Politikk og propaganda 101.

Dette er selvsagt skremmende for andre stammer, og gangbang av Utopia har blitt forsøkt siden før V20 startet. Det har ikke gitt resultater enda, men kanskje en vakker dag.

Sånn generelt synes jeg nivået på debattene her på V20-forumet er så dårlig, at det blir kjedelig. "Fak utopia. dere jokser!!" Ok.

Vil ellers bare skyte inn at ledelsen i GK har driti på draget. En stamme jeg har hatt sansen for lenge, siden de har deltatt mye i kriging og fått til mye bra, så skal alt falle på en slik bagatell. Mest fordi at generalløs ble litt for grådig, og lot det gå utover resten av stammen.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
utopia har siden dag en som ally med gk hatt egen spiller som lizzom var pro men bare var styrt av chaosialex som spy i gk44 så ble han kicket fordi han ikke vokste Så har han hatt kv for folk i stammen og nå var han kv for dusty og spionerte på hele forumet som han har gjort hele tiden ellers så sender han pm til folk og lurer dem inn i ulve hula si
Håkon var, som jeg skrev, KV for en i stammen fordi de kjente hverandre fra tidligere - noe ledelsen i stammen kan se (de kan se hvem som er KV for folk i stammen, og Håkon har vært KV for Dusty hver eneste dag i jobbtiden). Håkon har heller aldri prøvd å holde det skjult at han er KV for Dusty, Dusty har heller ikke det.

Kor lenge har du vært venn med Vixen?

Jeg er venn med Vixen IRL, og det er jeg som var i samtaler med ledelsen i AV og AM. Fakta er at det IKKE er fra AV/AM info om aksjonen kommer fra. Vi tok først kontakt med dem ETTER at vi fikk info om den.

Fakta er at vi fikk info om aksjonen fordi flere stammer har bevis på at SG har inngått samarbeid med dem kun for å gruse oss, for så å kvitte seg med disse stammene. Hvilket disse stammene ikke ville finne seg i. Fakta er at AM/AV hadde avstemning om å bryte med SG FØR vi i UTOPIA i det hele tatt hadde vekslet en eneste melding med dem.
 
Sist redigert:

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Backstabbing er ikke kult, men det er lov. Men i de fleste tilfeller så backfirer backstabbing ganske hardt dere så jo hitler i 2 verdenskrig mot russland :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ok, stor skjerpings! Hva i all verden har Hitler med TW anno 2014 å gjøre?

Fakta: Om du ikke har bemerket det, så blir den virkelige verdens hendelser, ofte tatt med inn i TW-world. Av en eller annen grunn!!

Fakta: Villa kom da igjen med en fornuftig betraktning.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at jeg humrer når jeg leder alt som har vorti skrevet idag :)
Gleder meg til Utopia kommer med sin offansiv ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Backstabbing er ikke kult, men det er lov. Men i de fleste tilfeller så backfirer backstabbing ganske hardt dere så jo hitler i 2 verdenskrig mot russland :)

Om du skal sammenlikne det med WWII må du vel nesten nevne at Sovjet og Tyskland hadde en form for IAP og ikke en ally.
Hadde vært mer sammenliknbart om Storbritannia hadde kasta seg inn i angrepene på Frankrike sammen med Tyskland, gjerne over natta.

Jeg er vel ikke helt rette personen til å snakke om etikette når det gjelder tidsavgrensning for angrep etter slike avtaler, men å bryte en allianse umiddelbart istedet for en IAP er ganske mye verre spør du meg.

Dere som er glad i slenge dritt om Utopia. Utopia gav FRO 24 timer etter IAP-brudd og fikk tyn for angrepene mot FRO. Hvor er folket nå som GK går direkte fra en ally til krig?
 

DeletedUser

Guest
bare juuuugg mer utopia dere veit dere bare lurer dere sjøl'!! og det skal dere ha dere er gode til og få meg til og klikke men jeg lar være

værrste dritt stammen på v20 ulve triben med skrive soldater og spioner på alle kanter vis deres grønne forum rykte til troppene mine
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
bare juuuugg mer utopia dere veit dere bare lurer dere sjøl'!! og det skal dere ha dere er gode til og få meg til og klikke men jeg lar være

værrste dritt stammen på v20 ulve triben med skrive soldater og spioner på alle kanter vis deres grønne forum rykte til troppene mine

Fakta at jeg ikke prøver å være morsom, men hva mener du med skrive soldater ?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Det er så gøy når slikt blir personlig! Endrer sin egen signatur osv. Men hvor er bevise dine? Du slenger du dritt om oss i hytt og gevær, ut form for noe bevis mot noe av det..

Vi ga i allefall FRO 24t, slik som er normalt.

#Detblirikkemergøyenndette
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
bare juuuugg mer utopia dere veit dere bare lurer dere sjøl'!! og det skal dere ha dere er gode til og få meg til og klikke men jeg lar være

værrste dritt stammen på v20 ulve triben med skrive soldater og spioner på alle kanter vis deres grønne forum rykte til troppene mine

Det hullet du graver nå begynner å bli veldig dypt. På tide å hoppe oppi?
 

DeletedUser

Guest
synd vi ikke ga dere det da stakkars 5 ganger så store utopia går og skyter meg nå jeg så dere kan få fred
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
synd vi ikke ga dere det da stakkars 5 ganger så store utopia går og skyter meg nå jeg så dere kan få fred

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're a fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don't exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, well I'm
Definitely not alone, well I'm not alone

 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Apropos counting assholes. Det er et semikjent internettuttrykk som sier noe slik som at hvis du møter en fyr du synes er en urimelig dust så har du mest sannsynlig truffet et "asshole". Hvis du derimot opplever det som om alle du snakker med er urimelige duster er det mest sannsynlig du som er et "asshole".
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
bare juuuugg mer utopia dere veit dere bare lurer dere sjøl'!! og det skal dere ha dere er gode til og få meg til og klikke men jeg lar være

værrste dritt stammen på v20 ulve triben med skrive soldater og spioner på alle kanter vis deres grønne forum rykte til troppene mine

Fakta er, at du gjerne hadde fått mere sympati fra flere om du hadde i det minste prøvd på en saklig diskusjon, og gjerne vurdert og slengt med noe som kunne ligne noe annet enn personlig dritt slenging.
Slik du holder på nå så fremstår du usympatisk og hevngjerrig, og for dem som gjerne er utenforstående og prøver å lese seg opp på hva som faktisk har skjedd, så vil alt du skriver høres feil ut.
Det virker ikke helt som denne taktikken fungerer for deg, så mitt tips vil være å prøve noe annet.

Og sånn uansett, hva i all verden har de stakkers ulvene gjort for å fortjene å bli sammenlignet med din definisjon av det verste?
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex den 28.10. klokken 17:10
Vi tenker å aksjonere mot sg snart. Vi er ikke i offesiell krig.. Men de ønsker å angripe oss (ifølge andre stammer) så da må vi bare ta ut dem først.

Ja jeg vet distansen deres til dem er for stor til adling. Men er en del BD folk hos dere? Disse er broderstammen til SG.

Altså hvia vi skal angripe dem ønsker jeg gjerne at dere bidrar med nukes. Om dette er mulig :)



som utopia's leder skrivde her om vi skal angripe sg så ønsker jeg at dere angriper og bruker alle nuksa på dem så vi kan sende am tog og ta byene det er vinn vinn som vanlig om det er mulig sånn holder utopia på feige kriger og propoganda og juging og ut henging av alle som setter dem i ulve lyset
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Fakta er at jeg ikke skjønner hvorfor alle kaller birken en pp hore. Viss man ser på medaljene hans så har han ikke handlet på market 100 ganger engang. Ser man på alle andre på top 10 har de over 100. Så slutt å kall birken en pp hore for han har faktisk ikke kjøpt så mye ress..
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ingenting som hidret dere å adle heller. Men må jo ligge i posisjon for det.

Og som ally så bør man jo bidra. For å sette det litt på spissen, hva skal Utopia med en ally som ikke kan bidra i krigene? Der har man en forskjell på Iap og ally.

En forskjell som ikke virka å være særlig mye verdt i ledelsen deres i det lengste.

Det sagt, GK har vært flinke til å bidra i krigene sålangt, men det å ta sin del av krigsutbyttet må dere jo også sørge for selv. Største feilen noen av deres spillere gjorde var å nuke alt for mye før man hadde adels til å ta til seg noe av utbyttet.
 
Topp