V20 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
å fyyy faen les det jeg skrev før i dag dere slutter på off forum igjen men denne gangen skal jeg ikke komme tilbake

men gir ikke noen gleden av gratis byer så skal drepe dere utopia lykke til
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hei jeg har vært borte idag men ser det er mye snakk rundt dere. Derfor mener jeg at det er riktig at jeg kommer med min side her også eller hva? Anyways vi i SG velger og ikke bruke våre allierte mer en nødvendig da vi ikke ønsker og missbruke dem. Viss noen av dem føler det slik må jeg beklage til dem da dette ikke har vært meningen.

Ang Am og Av kan jeg skjønne at dem kanskje føler seg brukt da dem første dag måtte sende def til elina. grunnen der var at ingen av oss hadde rukket skikkelig fram i forhold til hvor sikret vi ønsket byen. Dette var en prosodyre vi ikke gjør vanligvis. VI velger eller og defe oss selv en og be om hjelp.

Egentlig skulle aldri Sg bli en stor stamme slik den no ble alle som viste om planen til meg og johan viste at vi lagde SG for å få oppdraget med 100 ress av vær for å være med i en stamme og planen var og joine en anen stamme sammen. Istedenfor skjedde det mye og puselig var vi der. Det gjør at vi kanskje er litt mer uforbedret en antatt for dette. men synes vi gjør det greit til no.

Ellers vil jeg gjerne at utopia innrømmer at dem har fått et par billige byer av GK. Altså dere er snar med og anklage birken men gidd ikke og ta noe skyld selv akkurat som dere ikke gjør noe galt dere eller. Da jeg mener med galt birken gjør er det pp bruken ja han bruker pp men han har da tropper også. Dere snakker som han bare har stor byer uten tropper. Men var kanskje litt off topic her.

Pointe midt er at Gk følte seg lurt av dere og derfor blei det delt info til oss. Jeg vet også hva dere har som pala våpen fra en mld håkon sendte det kan jeg ærlig innrømme at jeg har suttet med i over 1 uke no og vet at fyllesamen og virtu har fakkel osv. uten at det har blitt sett på så veldig mye.

Ellers kan vel begge side si at dem har feila litt diplomatisk når allierte føler seg brukt. etter krigen tenker vi aldri og bryte en Ally hvorfor skulle vi? Ja vi må ha så og så mange spiller byer for å vinne men er mulig og jobbe sammen og jobbe oss oppovar for å så få en lang verden der vi når 70% en gang fremovar. Er bedre det en og bryte en Ally. En ally betyr at man stifter et bånd et bånd man ikke skal missbruke.

Jeg sier ikke at det er utatsik det utopia gjør med og sende ally forand seg. Men det gir dere også mindre rett til og kalle oss skitten når vi velger og ikke gjøre det. Alt jeg ønsker er en verden med fair krigen men det er vel like sannsynlig som at julenissen finst.

Anyways dette var alt for meg i første omgang ^^
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ellers vil jeg gjerne at utopia innrømmer at dem har fått et par billige byer av GK. Altså dere er snar med og anklage birken men gidd ikke og ta noe skyld selv akkurat som dere ikke gjør noe galt dere eller. Da jeg mener med galt birken gjør er det pp bruken ja han bruker pp men han har da tropper også. Dere snakker som han bare har stor byer uten tropper. Men var kanskje litt off topic her.

Lance Armstrong klarte å sykle uten støttehjul, men han dopet seg fortsatt ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Joda fårstår hva du mener ^^ men er Birken den eneste på v 20 med stor pp bruk se utovar på andre byer jeg ser byer som har vokst i takt med hans 01 uten og nevne navn. Så blir feil og sette Birken under en kam aleine eller hva?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Joda fårstår hva du mener ^^ men er Birken den eneste på v 20 med stor pp bruk se utovar på andre byer jeg ser byer som har vokst i takt med hans 01 uten og nevne navn. Så blir feil og sette Birken under en kam aleine eller hva?

Hvilke andre spillere mener du kan sammenliknes? Eneste spilleren i toppen som utelukkende er der pga. PP. Sikkert en del bruk blant de andre i toppen også, men det er en som skiller seg ut.

Jeg synes det er min og andres rett og gi tyn til sånt.

Og det skulle da bare mangle at han har tropper. Noe annet ville jo vært idiotisk.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvilke andre spillere mener du kan sammenliknes? Eneste spilleren i toppen som utelukkende er der pga. PP. Sikkert en del bruk blant de andre i toppen også, men det er en som skiller seg ut.

Jeg synes det er min og andres rett og gi tyn til sånt.

Og det skulle da bare mangle at han har tropper. Noe annet ville jo vært idiotisk.

Jeg nevner ikke navn da det skulle vært litt lett synlig :)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Ellers vil jeg gjerne at utopia innrømmer at dem har fått et par billige byer av GK. Altså dere er snar med og anklage birken men gidd ikke og ta noe skyld selv akkurat som dere ikke gjør noe galt dere eller. Da jeg mener med galt birken gjør er det pp bruken ja han bruker pp men han har da tropper også. Dere snakker som han bare har stor byer uten tropper. Men var kanskje litt off topic her.

Pointe midt er at Gk følte seg lurt av dere og derfor blei det delt info til oss. Jeg vet også hva dere har som pala våpen fra en mld håkon sendte det kan jeg ærlig innrømme at jeg har suttet med i over 1 uke no og vet at fyllesamen og virtu har fakkel osv. uten at det har blitt sett på så veldig mye.

Ellers kan vel begge side si at dem har feila litt diplomatisk når allierte føler seg brukt. etter krigen tenker vi aldri og bryte en Ally hvorfor skulle vi? Ja vi må ha så og så mange spiller byer for å vinne men er mulig og jobbe sammen og jobbe oss oppovar for å så få en lang verden der vi når 70% en gang fremovar. Er bedre det en og bryte en Ally. En ally betyr at man stifter et bånd et bånd man ikke skal missbruke.

Jeg sier ikke at det er utatsik det utopia gjør med og sende ally forand seg. Men det gir dere også mindre rett til og kalle oss skitten når vi velger og ikke gjøre det. Alt jeg ønsker er en verden med fair krigen men det er vel like sannsynlig som at julenissen finst.

Anyways dette var alt for meg i første omgang ^^

Så kort oppsumert....
GK og Utopia kjører en aksjon, GK kan ikke adle alle mål, så noen byer blir adlet av Utopia og.
Siden GK sto på og gjorde en god innsats så ble dem allierte.

Og noen byer ble gitt til utopia av en Gk spiller, er ikke det hans valg, uansett hvor billig det er eller ikke?

At lederen til Gk ikke syntes dette var ok betyr vell ikke at hele Gk følte seg lurt? men han bestemte det for dem, så utopia gav dem som ikke var enige med lederen en sjangs til og fortsatt være allierte ved å forlate sin sinte leder... forferdelig gjort av utopia :eek:

Og det er jo for all del alltid bra og gi vekk info fra en stamme, for så i ettertid gå ut offentlig å prøve å få sympati med at "vi har blitt lurt, for en hadde kv for en i stammen" osv
Hva med å la være å dele infoen og skape seg da? gjerne folk hadde hatt mer sympati da?

Og nå har ikke verden vart så veldig lenge, i en aksjon kan den ene stå med mere utbytte, å i en annen den andre, men synd for Gk så fant lederen ut at han skulle avslutte dette før han fant ut om gresset var grønt der han var. too bad
 

DeletedUser

Guest
feil feil feil

men fakta er at dere kan alle dra til helvette alle sammen slutter på v19 v20 v forever ubrukelige fitte utopia kos dere med mine tropper dere er grunnen til alt faenskap på v20 håper alle temaer opp mot dere og knuser dritten ut av dere jævla rasshøl uleflokken sjøl kos dere med masse gratis byer dere klarer faen ikke og adle andre byer enn gratis byer heller så dere må bare tape v20 har tro på dere

bam sg dn bbb av am gk gå til full krig mot utopia og utslett dem en gang for alle eller bare slett din konto og la dem vinne som dem fortjener dem har jo slitt så sjukt for sine adla byer så kos dere ass holes å ja bare bann meg for dette jeg gir faen bare noen få rass høl får lest denne posten
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Synd at du slutter, men ville vært mer forsiktig i ordbruken. Lykke til videre !

Hvorfor hater alle Utopia ? :/
 

DeletedUser

Guest
ulv = utopia ulv = dritt som må utryddes jaaa så synd jeg slutter mere gratis byer til utopia (party) dette må feires utopia skal jeg oppløse gk å eller så dere vinner lettere ?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
feil feil feil

men fakta er at dere kan alle dra til helvette alle sammen slutter på v19 v20 v forever ubrukelige fitte utopia kos dere med mine tropper dere er grunnen til alt faenskap på v20 håper alle temaer opp mot dere og knuser dritten ut av dere jævla rasshøl uleflokken sjøl kos dere med masse gratis byer dere klarer faen ikke og adle andre byer enn gratis byer heller så dere må bare tape v20 har tro på dere

bam sg dn bbb av am gk gå til full krig mot utopia og utslett dem en gang for alle eller bare slett din konto og la dem vinne som dem fortjener dem har jo slitt så sjukt for sine adla byer så kos dere ass holes å ja bare bann meg for dette jeg gir faen bare noen få rass høl får lest denne posten

hvor gammel er du om jeg tørr og spørre deg?
minner meg om sånn ting vi gjorde på barnehagen det du gjør nå hahahaha

pappan min er sterke enn pappan din

voks opp til og med på et spill skal det gå ann og ha en så vennelig tone at man ikke drar fram skjelsord,det kan du gjør til vennene dine:)



greit du er sur på utopia,men tenk deg om alle skal være så sure for at noen mener de blir backstabbed? lives goes on som tupac sang :)
 
Topp