V20 - Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Gz til Birken som delte opp toget helt perfekt for å ta ut snipene.

Fakta er at det ikke er en nybegynner som spiller på Birken men PGM :)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Organisert :twisted:

[11:01:59] Thomas: Fordi i sa han sku dele opp toget det

Aaah, vi mista en del men vil det var en sukse!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hadde litt hell også, i og med at jeg mistet mye i går, ellers kunne jeg lett tatt ut alt.
Men for all del en meget vellykket og godt gjennomført aksjon, har et par ting jeg ser dere kunne timet bedre når det gjaldt andre byen men ville ikke betydd noe i og med at jeg hadde nok til å ta ut alt der uannsett.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Næmmen. Utopia angriper etter at de har offret Tøk og AV/AM sine tropper? Kan vel ikkje i e særlig sjokkert.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Skal love deg en ting. Er livredd.

Men å spille så skittent syns i e dårlig gjort ovenfor Tøk og AV/AM :/
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vil ikke kalle det skittent om de angriper nå, det er heller smart å angripe mens dere er litt svakere og har litt deff ute i byen dere fikk adlet, det muliggjør jo også at noen i stammen kan få byen dere tok, tilbake til stammen vår :) Eller vil dere heller beskytte en 5k by enn 9k byer? En god gammeldags taktikk heter splitt og hersk, så er det opp til dere hva dere vil prioritere ;)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
benja ikke forsvar noe du vet selv. Synes det er artig at Sg er det store stygge ulvene på v 20 :| Når utnytta vi en alliance jeg fikk aldri vite at dere følte dere utnytta av oss og jeg og johan sitter øverst så du kunne jo komt til meg :|

Anyways jo det er feigt dem kunne ha hjulpet til under deres aksjon med annet en fakes vi viste emd engang at dem sendte fakes da vi så dere begynne også. Vi vet at utopia ikke angriper først også ^^
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nå velger ikke jeg side selv(følger diplomatiet), så hva jeg vet eller ikke vet, betyr lite. Jeg støtter min stamme sitt valg, og tar vare på dem som er våre allierte. At jeg ser litt større linjer og noen ting som går igjen, har jeg dermed ikke lyst til å kommentere. Hadde det derimot vært noe jeg reagerte sterkt på så ville jeg sagt fra, men det er ikke noe som jeg ikke viste ville skje som jeg har opplevd i løp av samarbeidet.

Fakta står alikevell sterkt på at det er til vår fordel at Utopia angriper nå, da jeg får tid til å ruste opp og foreta noen nødvendige troppeforflytninger, og stammen kan slippe press som kanskje ellers ville bli satt på dem.

Ser heller ikke bort ifra at jeg kommer til å ta noen tvilsomme adlinger nå mens jeg bygger opp igjen, men det får heller være. Noen ganger er det viktigere å se fordelene for stammen enn å spekulere i andres spill. Selv om det ligger i min natur å tenke på slikt ^^p
 
Sist redigert:
Topp