V20 off topic, sammspillshjørnet

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei der!

Det er vanvittig bra at så mange vil ta del i å lage god underholdning for andre
Jeg ønsker å takke alle der ute som er med og bidrar.
Sammen kommer vi til å kose oss kjempemasse sammen og vi kommer til å ta forum til nye høyder.
Kom igjen alle sammen og ta ett skippertak, plott inn en link på stammeforumet, tips søsterstammene deres om at det er gang på TW forum.

La oss ha det sosialt i lag og bli bedre kjent, det blir dobbelt så gøy.
Lykke til alle sammen!

Beste hilsener går fra Richard til alle TW-spillere, absolutt alle!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jammen dette var jo noe nytt. Har jeg forstått det rett, er dette en tråd, hvor vi for en gangs skyld bare ska være hyggelige å snille mot hverandre.....liker det (yes)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Haha...sesongledighet! Ja, man ka jo da godt si, at det å ha fri fra fredag ettermiddag til søndag kveld er sesongledighet
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Får se på det når lyntogene kommer! Jeg skal bli lokfører også skal jeg se på når det ikke går på skinner med deg (håper jeg)! :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Haha, så lenge jernbanendekningen er så dårlig her i landet, da overlever jeg helt sikkert de få siste år jeg ska kjører.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Viste ikke og har ikke tenkt over det. Jeg tenker bare, at det er en stund frem før jernbanen her i landet ka ta over for lastebilen. Og på de lange strekninger. Ser ikke for meg at man vil få tog til f.eks Tromsø, Alta, Hammerfest, Kirkenes osv de første par årene.
 
Topp