V20 - Ryktebørsen

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
uhm, er ikke noe hemmelighet han mista noen tropper, nå må han bare få bygget seg oppigjen, så smeller det ;)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at mitt mål for v20 er å få adle bort failed abortion. Da han sviktet DN til fordel for Utopia :O
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Sviktet DN hva faen er det for en kommentar, har ikke sviktet DN, Dn og utopia har aldri vært i en krig. Så har ikke brutt noen uskrevne regler
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Sviktet DN hva faen er det for en kommentar, har ikke sviktet DN, Dn og utopia har aldri vært i en krig. Så har ikke brutt noen uskrevne regler

Du er bare ett simpelt bevis på hvor høyt lojalitet er verdsatt på .no. Er det bare meg eller skifter du stamme like ofte som Siv svelger kameler?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det snakkes mye om illojalitet, men det er etter det jeg har erfart (og jeg har erfart mye) bare på .no å skifte stamme er sett på som en skikkelig judasaktivitet. På alle de andre servere jeg har spilt på har stammeskifter blitt sett på som en naturlig og sentral del av spillet. Det er ingenting som tilsier at man må holde seg i den stammen man først blir med i gjennom hele spillet - det er lov å skifte stamme. Spesielt er det lov på v20, hvor vi har såpass mange store stammer. Når stammeskiftet i tillegg er mellom to stammer som har en relativt god diplomatisk tone (uten å være nært allierte) er det enda mindre "illojalt" å skifte stamme. Det er jo ikke som om Perfect Art har gått over til erkefienden til DN.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg er enig med Jato og det har jeg skrevet tidligere. Det eneste som jeg synes manglet, var en liten beskjed til stammen om hvorfor. Ellers helt greit.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det snakkes mye om illojalitet, men det er etter det jeg har erfart (og jeg har erfart mye) bare på .no å skifte stamme er sett på som en skikkelig judasaktivitet. På alle de andre servere jeg har spilt på har stammeskifter blitt sett på som en naturlig og sentral del av spillet. Det er ingenting som tilsier at man må holde seg i den stammen man først blir med i gjennom hele spillet - det er lov å skifte stamme. Spesielt er det lov på v20, hvor vi har såpass mange store stammer. Når stammeskiftet i tillegg er mellom to stammer som har en relativt god diplomatisk tone (uten å være nært allierte) er det enda mindre "illojalt" å skifte stamme. Det er jo ikke som om Perfect Art har gått over til erkefienden til DN.

Fire ord nå: "Han satt i ledelsen"

Han kunne like gjerne forlatt stammen før det. Han fikk temmelig mye info. Forundrer meg ikke om han var spionen deres.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fire ord nå: "Han satt i ledelsen"

Han kunne like gjerne forlatt stammen før det. Han fikk temmelig mye info. Forundrer meg ikke om han var spionen deres.

Ryktes at dette blir litt bakvendt, ettersom jeg er i DN. Og det ka virke som jeg støtter Utopia i det meste, det gjør jeg ikke men rett ska være rett. Meeen, vet ikke helt hva han ku ha spionert på. Tror ikke jeg røper noe, om jeg sier at vi på det tidspunkt ikke hadde noen skumle planer, om hverken det ene eller annet. Og jeg er ikke vitene om, at han satt med mer info enn vi andre. Og han satt i Ledelsen....jau jau vi har en ledelse og det er Don. ( Var ikke en fornærmelse av Don)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at dette blir litt bakvendt, ettersom jeg er i DN. Og det ka virke som jeg støtter Utopia i det meste, det gjør jeg ikke men rett ska være rett. Meeen, vet ikke helt hva han ku ha spionert på.

Virkelig :/ Sist jeg husket så hadde jo DN, BAM og SG en felles ledelsechatt. Tror det var snakk om Utopia og diverse andre ting (Husker ikke helt, men var noe i den gaten).

Også sa Fredrik dette her for ikke så lenge siden:
Det var bestemt for lenge siden at jeg skule dit. Så du gir feil fakta

Så dere skjønner nok på hvorfor jeg reagerer litt.


Kommer sikkert en som motsier alt det jeg sier, men dere kan ikke unnlate dere dette. Virker ikke dette mistenkelig ? Hadde ikke dere reagert som meg om dette skjedde med dere ?

Og ja. Jeg vet at flere har byttet stamme før, men de har vært "vanlige" medlemmer. Det her er snakk om en som var i ledelsen. Som satt med veldig mye info.

Men nok om det. Nå skal jeg være mer positivt. Utopia spiller taktisk klokt. Bra for dem, ..... ikke så bra for alle de andre.
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Virkelig :/ Sist jeg husket så hadde jo DN, BAM og SG en felles ledelsechatt. Tror det var snakk om Utopia og diverse andre ting (Husker ikke helt, men var noe i den gaten).

Tja, vist du ikke helt husker, da ka det vel ikke ha vært noe viktigt!!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
*Gjesp*. Altså du har ikke noe å motsi på det :)

Ryktes at jeg bare sier, at siden du ikke husker helt. Da har det ikke vært noe viktig. Og vist det bare har vært snakk om Utopia ( eller noe i den gaten, så er det vel ikke noe spesielt.....alle snakker jo om Utopia.
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at jeg bare sier, at siden du ikke husker helt. Da har det ikke vært noe viktig. Og vist det bare har vært snakk om Utopia ( eller noe i den gaten, så er det vel ikke noe spesielt.....alle snakker jo om Utopia.

Jo gert, det var snakk om en aksjon mot UTOPIA, men siden dem fikk spioninfo, så ble den utsatt, og til slutt ikke noe av.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at jeg bare sier, at siden du ikke husker helt. Da har det ikke vært noe viktig. Og vist det bare har vært snakk om Utopia ( eller noe i den gaten, så er det vel ikke noe spesielt.....alle snakker jo om Utopia.

Du verden så vrang du skulle være :|
Skal jeg si dette da ? : Dere snakket om Utopia, diplomati, krig osv...

Fornøyd gutten min ?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg her ble opplyst, så jeg har solen rett i øynene. Flott å bli informert om slike ting i etterkant.

Så da har Andreas55 min fulle unnskyldning. Men vennligst ikke kall meg gutten din, min far er så vidt jeg vet, avgått ved døden for en god del år siden.
 
Topp