V20 - Ryktebørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Han er morsom, og jeg adler bare ? Why so much hate Generalløs?

Med en elendig moral mot spillere rundt meg så kjører jeg selvfølgelig på mot dem med minst tropper også.

Obvious? Yes..
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Du svarte meg ikke på det forrige innlegget mitt. Hvorfor ikke, tro? Ble det for vanskelig for deg å innse harde fakta? Jeg prøver på nytt, men går ut ifra at du kommer til å forsvinne fra forumet en stund, komme tilbake med mer svada, for igje nå late som om du ikke har sett hva jeg har skrevet. Det er pussytaktikk, det.


Jeg kan starte med at du ikke fikk særlig motstand du heller, noe din lave ODA blant annet beviser. Spar meg for det topp tre til 10k-greiene dine - spar meg også fra det du skal ha det til, at du bidro så sinnsykt mye osv. Det beviser rett og slett hvor dum du er, og hvor elendig du spiller - og ikke minst hvor dårlig du er som leder. Jeg synes synd på GK-spillerne som ble ledet av deg, det er langt verre enn "de grusomhetene UTOPIA påførte". Som jeg nevnte tidligere: Du prøve aldri å løse problemet på noen måte. Du lot det bare skje. At du er en dårlig spiller ser man rett og slett på hvordan du prioriterer. Nå sier jeg ikke at man skal la være å hjelpe allierte, men slik du fremstiller det er det du som sitter igjen med svarteper. Dersom en noob hadde sendt deg en melding og tilbudt seg å cleare alle byene du skal adle, og du vet at det er en del deff i disse som vil tære på troppeantallet ditt, sier du da nei og mister tropper, og adler mindre byer, eller får du nooben til å cleare og får de større byene?
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ryktes at birken vil benytte seg godt av Handels eventen.
Bekreftes.
ac8f41f989aad6a9623832ce19b666c7.png
 

DeletedUser

Guest
han galadon slutta jo og si alle var lei meg er da feil, da det bare var han men det beviser jo ingen ting at han ikke likte meg da haha mulig alle hater meg nå da haha men det har jeg jo valgt sjøl (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Han er morsom, og jeg adler bare ? Why so much hate Generalløs?

Med en elendig moral mot spillere rundt meg så kjører jeg selvfølgelig på mot dem med minst tropper også.

Obvious? Yes..

du vokser så jævelig på gratis byer fordi du er en feig noob men det er jo greit det bare påpeker det at din rank ikke ville vært der den er om alle dem tomme byene du adlet hadde mur 20 og en stamme som sendte deff men dem kunne like godt vært gråbyer fordi dem har slutta eller gir deg byene
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
du vokser så jævelig på gratis byer fordi du er en feig noob men det er jo greit det bare påpeker det at din rank ikke ville vært der den er om alle dem tomme byene du adlet hadde mur 20 og en stamme som sendte deff men dem kunne like godt vært gråbyer fordi dem har slutta eller gir deg byene

Du har ganske høye forhåpninger til deg selv om du forventer at du skulle klart å fått opp en mur til lvl 20.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
han galadon slutta jo og si alle var lei meg er da feil, da det bare var han men det beviser jo ingen ting at han ikke likte meg da haha mulig alle hater meg nå da haha men det har jeg jo valgt sjøl (kyss)

Feil, av de ca 20 (?) medlemmene totalt i GK var det ikke akkurat få som uttrykte sin misnøye og/eller søkte seg inn til oss. De fleste hadde ikke andre alternativer enn å være i GK, stuck med deg (dessverre for dem), og ble dermed værende på grunn av diplomatiet med oss - du ødela dessverre for disse spillerne.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Virtuosi mistet en by. lol az... :awesome: Lurer på hvilke noobs som spiller på den kontoen der
 
Topp