V20 - Ryktebørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vi rundlurer ikke spillere som søker seg inn hos oss. Ei heller allierte(Litt usikker på hva du sikter til her så skal ikke si det for sikkert)
Kom gjerne med eksempler.

Skal ikke røpe for mye av hva jeg vet, men kan jo nevne et navn som burde være friskt i minnet ditt: Tor henrik
Naiv type som søker seg inn til dere og blir spurt om påloggingstider, og rett etter han joiner og siden blir kicket ut av broderstammen deres så blir han adlet av deres kjære leder. Bravo Ram77 all over again. Historiene er nok mange, og gidder ikke remse opp alt for mye, men bra jobba nok en "dyktig" spiller som er litt for smart for sitt eget beste.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1. har ikke tid til dette
2. jeg har bevis og vist det og forklart det why i hate u
3. jeg orker ikke og prate mer med dere det går jo ikke ann og komme noen vei mot dere med argumentering, uansett hva jeg skriver og legger fram har dere rett og jeg er en dårlig diktator så jeg gir f tro hva faen dere ---- vill......................................................................................................

synd dere skal ødelegge spillet for så mange nye og aktive spiller med den måten dere spiller på.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Skal ikke røpe for mye av hva jeg vet, men kan jo nevne et navn som burde være friskt i minnet ditt: Tor henrik
Naiv type som søker seg inn til dere og blir spurt om påloggingstider, og rett etter han joiner og siden blir kicket ut av broderstammen deres så blir han adlet av deres kjøre leder. Bravo Ram77 all over again. Historiene er nok mange, og gidder ikke remse opp alt for mye, men bra jobba nok en "dyktig" spiller som er litt for smart for sitt eget beste.

Det var Magnar som rekrutterte han, etter både jeg og johan hadde lagt oss. Når jeg sto opp, gidde jeg beskjed om å kicke han fordi vi hadde planlagt og adle han over tid, informasjonen som han gidde når han søkte ble ikke brukt til vår fordel, vi fikk aldri høre det han skrev engang. Jeg sendte adels når jeg våkna om jeg husker rett(?) altså vi på WeirdAldo hadde ikke tilgang til informasjonen som ble gitt ut.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Den unnskyldningen hører vi stadig vekk, fremdeles så er det en ledelses sitt ansvar å ta konsekvensene av hva som gjøres innad i stammen. Dessverre så starter historiene på deres rulleblad å bli langt, og da tror jeg ikke det er snakk om tilfeldigheter lengere, men beviste handlinger for å snappe enkle byer. Noen få vil vell til og med kalle det smart.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vell, dere kan få tro hva dere vil om oss og våre spillemåte :) Vi får bare vente og se, å håpe at den beste stammen/alliansen vinner i fremtiden :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Den unnskyldningen hører vi stadig vekk, fremdeles så er det en ledelses sitt ansvar å ta konsekvensene av hva som gjøres innad i stammen. Dessverre så starter historiene på deres rulleblad å bli langt, og da tror jeg ikke det er snakk om tilfeldigheter lengere, men beviste handlinger for å snappe enkle byer. Noen få vil vell til og med kalle det smart.

Er nok min feil at han blei kicket noe jeg tar fulle ansvar for. Da jeg med en feil tok han inn. Jeg vet akkurat hvem du mener og vi ønsket ikke skitten spill. Jeg var trøtt og ubeslutsom derfor blei en avgjørelse som aldri skulle vært tatt gjort. Og det kan jeg selvfølgelig beklage for om det hjelper en anen sak men hva mer kan jeg gjøre fra mitt stå sted atm?
 

DeletedUser

Guest
Virtuosi i dag klokken 00:17
Du btw, kan vi få byene dine siden du likevel slutter?

utopia sitt sanne ansikt
 

DeletedUser

Guest
ska ha ska ha ska ha ska ha rart jeg ikke ble tibudt stamme plass på en annen verden i bytte mot byen els eller 10 k pp
 
Topp