V20 - Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
why so much hate to sg :(?


hvorfor vill ingen ta rank 1 stammen feigheten som slår inn ?
 

DeletedUser

Guest
Og hvofor er jeg ikke lojal? Fordi jeg dro fra DN som hadde IAP med Utopia god logikk du har

Det må være det dummeste jeg har hørt på lenge :flau: Du forlot stammen din og det er illojalt. UTOPIA er dessuten den verste stammen du kunne ha gått til ettersom at de allerede har overtaket på V20.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Og hvofor er jeg ikke lojal? Fordi jeg dro fra DN som hadde IAP med Utopia god logikk du har

Kan du si meg hvorfor du skal gå til UTOPIA, når du uansett har IAP med dem? Fordi dem har iskrem? Fordi dem hadde en ledig plass? (Det hadde dem ikke, nå ga jeg deg svaret på en spørsmål).
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
det du skrev på forumet i det du forlot, "ryktes at DN blir sure i dag" "blir DN sure i dag?`" osv..

visste DN at du skulle skifte stamme, eller bare leave du uten å gi beskjed? mulig du ikke er illojal, men du har hvertfall ikke lojalitet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fordi dem har iskrem? Fordi dem hadde en ledig plass? (Det hadde dem ikke, nå ga jeg deg svaret på en spørsmål).

Merk at Ola og Petra skulle merge med Chaosis uansett, siden Gard ikke hadde tid til å holde kontoen alene (sykdom) mens Cleo jobber en del, slik jeg forstod det. Og vi har iskrem i tillegg, dobbel grunn. :) Selv visste jeg dog ikke om overgangen før den kom..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dette er da spørsmålstråden, kan vi gå back til topic siden ingen forum mods gjør jobben sin?

Hvilken hendelse på v20 har overrasket mest til nå? og på hvilken måte
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
For min del er det PA sin overgang til Utopia. Ikke at han skiftet stamme, den er for min del grei. Men det som er kommet i etterkant, har irritert meg litt. Alle mulige å umulige forklaringer. Jeg for min del viste ikke noe om en overgang, selv om den åpenbart var avtalt leeeeeenge før.
Og god spillerånd tilsier at man hinter sin stamme om, at man er utilfreds, og skjer det ikke endringer vil man forlate stammen. Men uansett.....gjort er gjort.

Mange mener Utopia har ally med alle....men vet noen hvor mange dem egentlig har?
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Mange mener Utopia har ally med alle....men vet noen hvor mange dem egentlig har?

Tror nok det er få allianser(ally), muligens bare med BBB på papiret. Er nok for det meste IAP avtaler UTOPIA inngår da de er lettere å komme seg ut av uten at folk klikker vinkel. Vil også legge til at TØK ikke er allierte med UTOPIA.

Hvem blir den første kontoen til å adle en by fra meg?
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
alt for mange, seier blir servert på sølvfat, alt annet en ally med broderstammen gjør bare verdenen utrolig ensidig. Noe de er fullt klar over.
 
Topp