Besvart v20

DeletedUser

Guest
Hellu, folkens! :cool: 5 år siden jeg spilte aktivt forrige gang, og jeg fikk plutselig litt napping i stortåa som sa jeg måtte begynne igjen (nerd) Men den nye verdenen (19) var dæven meg to uker gammel da jeg kom på, så jeg fikk ikke den gode starten jeg likte å få før :cry: Så dette er sikkert et ofte stilt og sikkert irriterende spørsmål:

Når vil v20 være oppe? :Redface:
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Anslagsvis kan vi vel si at det blir om rundt et halvt år.

:eek: Det var litt av et gap mellom v19 og v20. Er du sikker? .dk får sin v20 nå, og vi har jo pleid å åpne verdener i ca samme tempo som dem. Etter mønsteret fra tidligere verdener å dømme burde v20 åpne i siste halvdel av september.
 

DeletedUser

Guest
:eek: Det var litt av et gap mellom v19 og v20. Er du sikker? .dk får sin v20 nå, og vi har jo pleid å åpne verdener i ca samme tempo som dem. Etter mønsteret fra tidligere verdener å dømme burde v20 åpne i siste halvdel av september.

Vi åpner jo Hp igjen imorgen! Så må jo være litt mellomrom mellom hver gang!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
:eek: Det var litt av et gap mellom v19 og v20. Er du sikker? .dk får sin v20 nå, og vi har jo pleid å åpne verdener i ca samme tempo som dem. Etter mønsteret fra tidligere verdener å dømme burde v20 åpne i siste halvdel av september.

Jeg er ikke sikker overhode, ettersom vi ikke kan være sikre før planene om å åpne en verden er fastsatt, noe som vanligvis skjer rundt en uke før annonseringen kommer.

De 4 siste verdenene har de blitt åpnet med alt fra 1-4 måneders mellomrom, noe som vil tilsi at v20 kan være rett rundt hjørnet, eller en stund unna. Det eneste jeg kan garantere derimot, er at den er her om senest et halvt år.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg er ikke sikker overhode, ettersom vi ikke kan være sikre før planene om å åpne en verden er fastsatt, noe som vanligvis skjer rundt en uke før annonseringen kommer.

De 4 siste verdenene har de blitt åpnet med alt fra 1-4 måneders mellomrom, noe som vil tilsi at v20 kan være rett rundt hjørnet, eller en stund unna. Det eneste jeg kan garantere derimot, er at den er her om senest et halvt år.

v16 sku ikke ha blitt åpna 1 mnd etter v15. bAre dumme InnoGames som startet verden midt i ferien.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
v16 sku ikke ha blitt åpna 1 mnd etter v15. bAre dumme InnoGames som startet verden midt i ferien.

Jo, men det har også trendet mot større og større tidsmellomrom mellom verdener etter det, så det er mulig de vurderer hvorvidt det virkelig er nødvendig med så hyppige åpninger. I alle fall for oss på .no.
 
Topp