Besvart V20

DeletedUser

Guest
Åpner v20 den 7.oktober eller er dette kun ett nytt rykte du starter Jato? Sitter å venter på at den skal starte her.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Dette vet vi ikke sikkert, men det er en dato som er rimelig sannsynlig.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Åpner v20 den 7.oktober eller er dette kun ett nytt rykte du starter Jato? Sitter å venter på at den skal starte her.

Sjekk her!

Det blir neppe de innstillingene som står der (jeg har vanskelig for å tro at vi får stammegrense på 60 medlemmer med vinnerkrav om spilleren med mest poeng "ved slutten av runden", samt enda en verden med kirke), men datoen er meget interessant! Det er langt i fra sikkert at v20 vil starte 7. oktober, men det er likevel den datoen som for øyeblikket er mest sannsynlig. Tidligere har datoen som er oppført på verdensinnstillingene før annonseringen i en del av tilfellene vist seg å være riktig, spesielt når datoen er såpass nærliggende.

Så nei, jeg prater ikke bare sprøyt og vås... denne gangen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sjekk her!

Det blir neppe de innstillingene som står der (jeg har vanskelig for å tro at vi får stammegrense på 60 medlemmer med vinnerkrav om spilleren med mest poeng "ved slutten av runden", samt enda en verden med kirke), men datoen er meget interessant! Det er langt i fra sikkert at v20 vil starte 7. oktober, men det er likevel den datoen som for øyeblikket er mest sannsynlig. Tidligere har datoen som er oppført på verdensinnstillingene før annonseringen i en del av tilfellene vist seg å være riktig, spesielt når datoen er såpass nærliggende.

Så nei, jeg prater ikke bare sprøyt og vås... denne gangen.

(yes)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nå har v20-forumet kommet, så da blir det vel sikkert ikke 7. oktober... men heller tidligere!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
18. september.

De nye ryktene jeg finner opp sier at v20 blir annonsert i morgen (18. september)

Den nye datoen for åpningen av verden 20 er 7. oktober!

Nå har v20-forumet kommet, så da blir det vel sikkert ikke 7. oktober... men heller tidligere!

101310-FIRST-TRY-gif-LEGO-Movie-Batma-idhV.gif
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
failed abortion skrev:
God ide å starte verdenen midt i feren da, når mange er bortreist på ferie

Ikke alle er bortreist på ferie, er du ikke ungdom eller student, jobber du..

Dvs høstferie er oppskrytt..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Varrierer fra hvor du bor i landet.

Høstferien starter hvertfall på sørlandet fredag 26. og slutter søn. 5 okt.
 
Topp