V21 - Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at jeg ikke ser noen grunn til at folk skal rakke ned på erobringer som gjøres.
Alle tar sine strategisk valg, og jeg synes ikke vi skal trakte etter en gitt mal om å ta den største og kasnkje best forsvarte byen i nabolaget kun fordi de gjør det på den måten.

Tenk heller på det slik at nå har Donslask kontoen valgt å spare tropper på adlingen sin, han har valgt å ikke ta sjansen på at troppene skal bli backtima eller deffet opp som blir meget sannsynlig ved å ta en større by her på denne verdenen og med gitte innstillinger. Det gir alikevell rom for at vi andre kan letter ta han igjen, da en mulig gevinst om forsvaret var dårlig i den større byen ville gitt kontoen et større forsprang.

Gratulerer med første byen, det var en imponerende kjapp adling, og så vil jeg også takke for alle pp'ene jeg har fått gjennom salg av ress :)
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Fakta er at Moa fremdeles ikke tar til seg det faktum at jeg ikke PP horer. Han klarer ikke godta at noen er bedre enn ham (giggle)
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Nå sitter jeg på jobb, så Gyazo får jeg ikke til.
Jeg vil heller ikke vise frem til hele omverden hva jeg har av bygninger for øyeblikket.

Dersom jeg sletter bygninger og/eller nivåer i en direkte kopi, vil du tro jeg har "kludret" med resultatet. Dårlig løsning, Moa :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jai PP-hore

269df4074c7b26391b072d514d1c78a0.png
 

Navnløs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at stammen, [TOG] sparker ut medlemmer siden jeg blir angrep av J.F.F.
Dette sier jo en del om stammen.

harald skrev følgende:

Hei,

Beklager, men vi har fått inn meldinger om at du lenge har vært et target og du fortsatt vil være det.







Trist :(
 
Topp