V21 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er redd noen ganger ingame :crybaby:

generalløs feb. 14, 16:59
du tuller nå ? jeg er hetro oss to kan aldri skje slutt med tullet ditt jeg slikker ingen irl i rævå for pp

DONslask feb. 14, 16:59
Så søt du er xd
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Fakta er at jeg vil vite mere om saken der. Drama x3 på vei?


Jostein intern adla thomas og johan, så fant dem ut dem ville backstabe å adle joaking, dette gikk fint,
Men så beggynte jostein å angre å derfor kicket han da thomas og johan fra kontoen og tok inn joaking på sin bruker som er UC.

Var dette en planlakt internadling bare for å blitt kvitt thomas og johan?
Jeg veit ikke, men hvem vet?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Sikkert planlagt og de brukte deg som unskyldning for å få dette til å virke helt greit..
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jostein: ah yo dude, æ angre mæ for å ha backstabba joaking så æ kicker mine trofaste goed dualer for å ta inn han æ backstabba.

#Jostein strikes again
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jostein: ah yo dude, æ angre mæ for å ha backstabba joaking så æ kicker mine trofaste goed dualer for å ta inn han æ backstabba.

#Jostein strikes again

Kan jo hende alt dette var planlakt og spill for kullisene bare for å få thomas sin by:LOL:
 
Sist redigert:

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jostein intern adla thomas og johan, så fant dem ut dem ville backstabe å adle joaking, dette gikk fint,
Men så beggynte jostein å angre å derfor kicket han da thomas og johan fra kontoen og tok inn joaking på sin bruker som er UC.

Var dette en planlakt internadling bare for å blitt kvitt thomas og johan?
Jeg veit ikke, men hvem vet?

Denne hører vel til på Ryktebørsen
 
Topp