V21 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakte er at Still counting har multiaccountet uten å skjønne at det ikke er lov..
:) hahahaah multi er det og ha multi konto når man starter med en annen konto når din opprinelige konto er perm bannet hvordan blir det muliti ? når man bare kan logge på en ? men jeg bryr meg ikke s¨å f you
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at gutta på Don jon er ein gjeng med respektlause drittsekker som ikkje klarer å holde ordet sitt. Greit nok at det er eit krigsspill, men det får være grenser.

Don Jon
i går klokken 13:52
Da tenker jeg at du slepper adelen min igjennom og dersom jeg får den så sparer du bare til ny adel og tar den tilbake, er ikke nødvendig å kaste vekk alle troppene våre :)
killer4
i går klokken 13:43
Eg tenker at visst du ikkje lar oss ha den byen så er det krig.

Du feila med å adle den og lojaliteten landa på 7, vi inngikk ein avtale (henviser til overfor) som sa at visst du ikkje fekk den så skulle du la oss ha byen, visst du tok den skulle me få den tilbake. Folk her på forumet vil kansje kalle meg for ein idiot som hørte på deg og for å sei det sånn, kjem aldri til å ta deg seriøst igjen.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Fakta er at jeg ikke liker folk som gir opp. Det betyr kanskje at jeg ikke liker meg selv? Ihvertfall - det er grunnen til at Harald er best (kyss)
 
Sist redigert:

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fakta er at gutta på Don jon er ein gjeng med respektlause drittsekker som ikkje klarer å holde ordet sitt. Greit nok at det er eit krigsspill, men det får være grenser.

Er bare èn drittsekk på kontoen :) Morsomt med litt skittent spill en gang iblandt, stammene våre har hverken IAP eller allianse, så hva kan du egentlig forvente. Men nå har dere lært!
 
Topp