V21 - Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Takk, setter pris på det fra en jeg aldri har snakket med før (Y) Tipp topp, tommel opp!

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at Tirpitz nå er å se i Aristo!

What a surprise? Eller var flesteparten klar over dette?

-A
 

DeletedUser

Guest
Jeg var ikke klar over dette før noen i 1814 ikke ville ha meg inn (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at du er en feiging som ikke har baller nok til å være ifront. Mr JegVilIkkeFordiDaKANJegMisteMotivasjonen.

Fakta er også at nå stikker jeg til Spania, så lykke til ingame til folk med baller til å faktisk krige. (Pssst, det gjelder ikke deg, Marco.)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at DD vil merge med ORM.

Men tror nok ikke de er pirater nok.

Jeg er som sagt, sammen med ORM, kaptein snabeltann!

-A
 

ThoBre

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at jeg sang Kaptein Sabeltann sanger i helgen.
Var det en kjærlighets erklæring til ORM, eller var jeg bare full? :hmm:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
https://gyazo.com/7e89173a308069aec106f6e7fb5c065d

7e89173a308069aec106f6e7fb5c065d.jpg


-A
 

DeletedUser

Guest
Skifter meninger og diplomati like fort som dem skifter navn/stamme, snakk om ustabil ledelse!! ahaha

Tror dem har litt å lære av Reisverket & co!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg vet ikke om dere er klare over det, men dette er ett krigsstrategispill.
Ikke biip eller nettby.
 

Antivirus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
YOHO klart sprog

Tilbage blik fra start af 1814 og til nu.

ORM var i krig med Aristo, 1814 Laver vedvarende angreb ( Elimin@tor ) på ORM i flere dage. ORM kontakter og spørger hvorfor han angriber. Svar fra Elimin@tor I står opført som fjender hos 1814.
ORM svare igen og tager 2 byer fra Elimin@tor For at vise vi ikke vil finde os i det selvom vi er i kamp med Aristo.

Inden da havde man prøvet at erklære krig mange gange mod ORM ( 4 gange ) LOL siger det ikke at i skulle lade være.
Nogen må da have haft hjerne til at vide det var dumt. :) ( Tak til Jer )

1814 Erklære nu krig mod ORM, ---- efter at have bygget op i over en uge. ( Forræder og bagholds angriber ) ASoW opsiger aftale med ORM ang IAP og enkelte medlemmer fra ASoW angriber sammen med 1814 ORM. -- ORM afskriver yder byer med det samme, og tager en del fra ASoW og 1814 Så selvom ORM afskriver alle yder byer. ( lader dem falde dog ikke uden at det koster for 1814 ) Tager vi flere end vi mister

1814 masser på alt de kan 800 - 1000 angreb på hver af tiger og jeg. angreb vokser til over det dobbelte hele 1814 køre løs på ORM
vi griner over at TW spillet skriver at den kun kan vise de første 1000 indkommende angreb LOL Så nu bliver det lidt af et taktisk gætteværk hvor vil de kommer og hvem osv over 100 tagget indkommende adeltog Vi smiler igen og Siger De tosset dem 1814 :)
Men som de Pirater vi er YOHO sejl og skumsprøjt vi har det sjovt.

Efter endnu flere dages kampe stiller det af til vi kun har en smule Hårde kampe siden de erklæret krig er der gået med hårde kampe i ORM 8 dage eller mere vi har ikke tal på det LOL Smiler ?
Men vi føre i krisstatik :)

Ang det man skrev i krigserklæring vil jeg bare spørger, Bestod vi ???? he he tror nok du skulle have sat dine penge på ORM he he

Så skriver Elimin@tor at han forslår at vi samarbejder eller begge stammer joiner hinanden i kamp mod Aristo ????
Vi svare han får svar i morgen ( altså i dag ) Ja det troede vi kunne vente med at svare. Men Johnny Restivo angriber medlemmer i ORM så på den igen LOL he he Vi har det da meget sjovt har vi ikke :) Og imellem tiden skifter 1814 navn til Dobbelt DUM
DD ( Tror de glemte at fortælle det til deres medlemmer) Kan se det køre på skinner hos jer LOL he he griner

Efter at Emilin@tor har erklæret at slå 1814/ DD sammen med ORM hvor efter man forsætter angreb på ORM ???

og nu får vi PM fra Destructere om at han regner med at vi er kontaktet og det er vi med både det ene og det andet også angreb

De lever virkelig op til DD ( Dobbelt Dum ) Hvis man tror det er den måde man får venner på, ved at være forræder og snig angreb samt sige en ting og gøre noget andet, det var jo det vi sagde for længe siden i lyver hurtigere end en hest kan rende.
og jeres medlemmer ved ikke engang at stammen ikke hedder 1814 mere som Destructere troede LOL ( Griner )
Det faktisk lidt synd for ham at i udstiller ham på den måde. Men det måske måden man gør det på hos Jer. ?

Destructere aug. 25, 00:05
Hei!

Jeg er hverken i ledelsen eller i nærheten av dere i ORM med tanke på plassering, men uavhengig så sender jeg denne mailen i håp om at dere og oss i 1814 skal igjen stå sammen mot Aristo.

Jeg har siden jeg startet på denne verdenen sett på Aristo som "main enemy". Dette ble bare mer og mer klart etter som det ble gjort skittent spill når jeg var med i de små stammene, men det gidder jeg ikke å ta her. Det jeg vil frem til at jeg vil minst mulig av alt se Aristo vinne. Jeg selv kommer til å kjempe til siste slutt.

Stammen har vel foreslått en sammenslåing, noe jeg for vår del håper at skjer. Krigen mellom oss er helt unødvendig i mine øyne. Nå har det jo seg slik at Robert aka RedSwan som var vel mest i mot dere, har sluttet. Derfor håper jeg at det kan bli et nytt og bedre bånd mellom oss og gi v21 en verdig avslutning sammen.
Vi gikk på villspor den ene gangen, helt til vi innså at vi trenger våre danske brødre! :)
Håper at dere også kommer til samme konklusjon og tar nok en gang del i vår sammenhold.

- PG / Destructere

TigerKiller aug. 25, 15:13
;)

Denne meldingen har blitt videresendt av TigerKiller.

Jo den er god nok he he Destructere sender masser af angreb og tror at nu er vi venner. LOL Ok jeg tager mine ord igen
med hvorfor i ikke fortalte ham at 1814 havde skiftet navn. Det står nu helt klart han er æres medlem i DD ( Dobbelt Dum )

Sig mig har i alle roterende fis i kasketten ???? tror i at i kan gøre alle de feje ting og tro at alt så er OK mellem Jer og ORM

Vi havde aldrig regnet med at skulle gå med Aristo men I har gjort alt i kan for at det skulle ske. Og vi vil sige det er faktisk rigtigt godt.
For bedre allieret skal man lede længe efter. Dejligt med nogen som man kan stole på. :) Så faktisk skal vi takke Jer TAK PS / INFO Vi I ORM vil Joine Aristo så står det helt klart for alle.

PS / 1814/ DD eller hvad i nu kalder jer skal vi regne med et nyt stamme navn i næste uge ????

Forslag kunne være ---- RA4D = Røven Af 4 Division

We Are Pirate --- A Pirate Have No Fear

We Get Kingdom To Cry

:warrior::warrior::warrior::warrior::warrior:
 
Sist redigert:

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
At jeg skrev 1814 og ikke DD er vel mer en feil fra min side. Alt som skjedde i går synes jeg selv skjedde litt raskt, men som sagt så sitter ikke jeg i ledelsen, og heller vet jeg ikke alt som har skjedd.

Ang. angrep mot dere fra stammen vår, mens vi hadde skrevet om en eventuell sammenslåing/allianse kan jeg heller ikke svare på.

Men som sagt, så skal ikke jeg stå frem for stammen. Jeg er ikke en del av ledelsen. Jeg skrev mailen kun i håp om å få bedre sammenholdet mellom stammene da jeg vil at v21 skal være en god stund til :)
 

Antivirus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
YOHO klart sprog

Du skal da ikke stå alene med PM Destructere :)

Elimin@tor aug. 24, 17:20
Hei!

Kan du legge meg til på skype?
Fredrikb21

TigerKiller aug. 24, 17:54
Hej.

Skype er kun for stamme medlemmer og allierede. Sry

Er der noget særligt du vil?


Mvh.
Tiger

Elimin@tor aug. 24, 18:13
Ja, det var å slå an en prat, slett meg når vi er ferdige å prate.

TigerKiller aug. 24, 18:42
Det kan jeg godt forstå, men håber du forstår vi bliver nød til at snakke over PM.

Elimin@tor aug. 24, 18:47
Ja, det er jo fult opp til deg.

Robert, UC og Nattevakten er ute av stammen nå.
Tirpitz ble kastet ut for å være Aristo sympatisør.


Jeg vet ikke om Aristo har lovet dere en gullbillett.
Om de ikke har det, så er krigen mellom oss veldig dum.
Men det er vi vel begge klar over.

Kunne en sammenslåing vært reelt?

TigerKiller aug. 24, 19:00
Okay. Fint nok. ;)

Det er ikke noget jeg kan beslutte alene, jeg bliver nød til at vende det med stammen og duals. Jeg vender tilbage med svar imorgen.

Elimin@tor aug. 24, 19:01
Den er grei!

Ser frem til svar.

TigerKiller aug. 24, 19:12
;)

Elimin@tor aug. 25, 15:22
Skulle gjerne hatt ett svar eller pekepinn på hvor dette her går hen.

TigerKiller aug. 25, 15:36
..,,;)

Denne meldingen har blitt videresendt av TigerKiller.

Ja sorry Emilin@tor men vi kunne ikke lade være med at se om du virkelig mente det efter alt det fis du og stammen har gjort mod ORM. ( angreb skrevet meget negative ting både offentlig og internt om ORM )
Så har vi hvis sagt det pænt :)

Vi troede ikke vores egene øjne da vi fik den PM fra dig vi ar sikker på det igen var fis og ballade blot for at trække tiden ud så i kunne finde på nye forræderiske ting og det kom i form af angreb kort tid efter LOL ( som vi regnet med )

Men for at svare på Din PM Vi vil aldrig samarbejde med dig eller andre der har angrebet ORM de spiller som ikke har kan vi godt med. :)

Hvad i kalder jeres stammer eller ikke kalder den er os lige meget. Vi vil stå ved vores ord. Som i selv har presset os til at vælge.

Vi er sammen til enden med Aristo :) We LOVE IT

Mvh

ORM
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Men for at svare på Din PM Vi vil aldrig samarbejde med dig eller andre der har angrebet ORM de spiller som ikke har kan vi godt med. :)

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØhhh...

Vi er sammen til enden med Aristo :) We LOVE IT

Mvh

ORM


Noen andre som ser ironien i dette? :)
 
Topp