V21 - Faktabørsen

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fakta er at signaturen til abobil irriterer meg voldsomt pga. han først beskriver verden, så stamme, og deretter statusen, foruten om den siste på v23 der han har verden, SÅ status og tilslutt stammen! :| Plz fix!

V1 - WIC - Vunnet | V5 - PMS - Vunnet | V21 - Aristo - Spiller | V23 - Spiller - Satan
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at abobil ikke lenger, fra og med i morgen ikke er å se i ledelsen til Aristo.

Men som vanlig medlem.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at abobil har trukket seg tilbake som forsvarsminister, og kan nå fokusere 100% på å adle fiender og ikke lage aksjoner :)

Ligger en plan bak alt vet dere :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg har laget en liten video snut til ære for Aristo!

[video=youtube;TXYhK1opHdc]https://www.youtube.com/watch?v=TXYhK1opHdc&feature=youtu.be[/video]

-A
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Bilder er farge kontraster satt opp mot hverandre. Det er også bare etterligninger av virkeligheten.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det stemmer, og jeg har kontaktet ledelsen i Aristo om bruk av deres bilder, og kontaktet de som hadde videoene jeg brukte videre fra youtube, og fått godkjenning på dette :)

Copyright ja, men har spurt om låv å låne litt fra dem, og det har jeg fått godkjent, så alt er i skjønneste ordnung her :)

-A
 
Topp