V21 - Faktabørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at Benja og Sander på Norsk Nørd har vist sitt sanne jeg ved å endre navn på byen vi erobret til "Rv liker å tafse på små gutter"! Snakk om lavmål!
 

DeletedUser

Guest
De takler ikke å tape på et jævla spill så er det dette de tyr til. Noe av det mest patetiske og tragiske jeg har sett på TW, de fortjener null respekt. Etter alt drittet de har slengt mot rv i løpet av v21 så kulminerer det med noe så barnslig og avskyelig. Jeg syntes oppriktig synd på dere og det livet dere lever.
 

Lucky

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta er at det som regel lønner seg å faktisk komme med sanne opplysninger når man skal komme med fakta.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at Benja og Sander på Norsk Nørd har vist sitt sanne jeg ved å endre navn på byen vi erobret til "Rv liker å tafse på små gutter"! Snakk om lavmål!

Fakta er at dette er høyst beklagelig, og jeg er dypt skuffet over den tydlige barnslige kv som skulle fordele byene mine, og som har satt opp slike navn. Det er ikke en morsom spøk og viser at personen som fikk kv ikke er veldig moden.

Igjen beklager dette.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg avsluttet også kv med en gang jeg ble gjort oppmerksom på den tåpelige spøken og vurderer å rapportere vedkommende.

479c2ba5583e57a948fb0b4c65bcd7df.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
De takler ikke å tape på et jævla spill så er det dette de tyr til. Noe av det mest patetiske og tragiske jeg har sett på TW, de fortjener null respekt. Etter alt drittet de har slengt mot rv i løpet av v21 så kulminerer det med noe så barnslig og avskyelig. Jeg syntes oppriktig synd på dere og det livet dere lever.

Det som ble gjort, er absolutt ikke morsomt eller noe jeg forsvarer. En ganske så dårlig "spøk". Men at du overdramatiserer som det her og samtidig tar en hel haug av folk under samme kam såpass ukritisk, det er jaggu ikke stort bedre.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg avsluttet også kv med en gang jeg ble gjort oppmerksom på den tåpelige spøken og vurderer å rapportere vedkommende.

479c2ba5583e57a948fb0b4c65bcd7df.png

I tilfelle beklager jeg, da det ifølge dere altså er Huuse som står bak dette. At han kunne finne på noe så dumt var mindre overraskende.
 

DeletedUser

Guest
Det som ble gjort, er absolutt ikke morsomt eller noe jeg forsvarer. En ganske så dårlig "spøk". Men at du overdramatiserer som det her og samtidig tar en hel haug av folk under samme kam såpass ukritisk, det er jaggu ikke stort bedre.

Mulig jeg overreagerte og det tar jeg selvkritikk for. Har selv to små gutter på 3 og 7 år så for meg oppfattes det ikke som spøk og det gjør meg kraftig provosert, men som sagt, jeg tar tilbake det som ble i drøyeste laget og beklager.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Togru jeg synes ikke du overreagere med å gi kontoen vår inn for denne oppførselen.
Jeg har selv små unger og etter å ha tenkt litt så har jeg nå sendt inn ticket på at de skulle straffet kontoen her hardere.
Om ikke de setter den på slett så gjør jeg det, men teamet bør få mulighet til å gjøre et eksempel av kontoen før jeg selv sletter den, uten å sette sperrer for at siste 1,3k byen kan bli tatt.

Robert har så klart helt rett i at man skal ikke skjære alle over en kam men jeg føler jeg må ta støyten her selv om det var kv som gjorde selve reglebruddet.

Sander har ikke vært aktiv på kontoen på over en måned så ikke bland han inn i dette.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er kanskje bare vi som selv har små barn som synes dette er all grunn til å slå hardt ned på. Og jeg synes slett ikke at det er NN kontoen som skal bli straffet for noe en kv har gjort. Dette er den som har vært kv ansvaret for, og han burde stå for det han gjorde og ta straffen selv.
 

DeletedUser

Guest
Heyo! Dualen til Huuse her.

Jeg endret på navnet til byen. Var ment som en spøk fordi du var på vei til å adle den, men forstår nå at det ikke ble oppfattet slik jeg hadde tenkt det skulle.

Jeg beklager så mye hvis du føler deg krenket RV, og jeg håper at du innerst inne forstår at dette kun var en spøk. Jeg personlig ser fortsatt ikke hvordan man kan reagere så kraftig som det har blitt gjort på noe så lite, men det får heller være mitt problem.

Igjen, beklager for hendelsen. Det vil ikke gjenta seg i fremtiden.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg følte meg aldri personlig krenket. Jeg følte meg krenket på vegne av alle de tusenvis av mennesker som har opplevd utukt. Og jeg var blandt mange her som aldri så et snev av humor i dette.

Men jeg har fått en veldig hyggelig Pm fra den originale kontoeier Huuse, og håper nå denne saken er ute av verden.
 
Topp