V21 - Ryktebørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Oioioi, her lukter det sur Rv. Hvorfor så bleik? Hvis du har fulgt med på forum(noe jeg tror du har). Så ville du lagt merke til det :LOL:

Alt jeg vet er at jeg kommer til å wrecke litt Aristo ass (clapping)

Slett ikke sur, Mastif. Men bare lei av folk som forsøker å fremheve viktigheten av sin egen person, når ingen bryr seg. Hvis du er så opptatt av at folk skal få vite hvor god du er, så hadde du ikke forsøkt å skjule informasjon om hvor du spiller. Da hadde TWStats vært bevis nok. Jeg tipper du er en middelmådig spiller som aldri har lykkes med din egen konto, og heller ikke med alle de andre kontoene du har fått til rådighet. Og for at dette ikke skal bli bekreftet i all offentlighet skjuler du hvor du spiller og bruker dette forumet til å forsøke å fremstå som noe du ikke er. :)
 

DeletedUser

Guest
Slett ikke sur, Mastif. Men bare lei av folk som forsøker å fremheve viktigheten av sin egen person, når ingen bryr seg. Hvis du er så opptatt av at folk skal få vite hvor god du er, så hadde du ikke forsøkt å skjule informasjon om hvor du spiller. Da hadde TWStats vært bevis nok. Jeg tipper du er en middelmådig spiller som aldri har lykkes med din egen konto, og heller ikke med alle de andre kontoene du har fått til rådighet. Og for at dette ikke skal bli bekreftet i all offentlighet skjuler du hvor du spiller og bruker dette forumet til å forsøke å fremstå som noe du ikke er. :)

Og dette kommer fra mr.viktig han selv?

Hadde du i det hele tatt forstått deg på v21 så ville du skjønt en god del mer. Men jeg skal ikke komme her og prøve å motbevise deg på off.forum, det gjør jeg heller ingame (wasntme).
 
Sist redigert av en moderator:

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
k
Feil...

Ryktes at UW pr dags dato er nøytrale i krigen :)

-A

Jeg kan forstå at du er med i den største stammen og det for deg kan virke som om dere er de eneste som faktisk kriger, men slik er det faktisk ikke. Det finnes heller ikke bare en Krig på v21, til tross for at det kan virke slik for deg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Når jeg snakker om krigen, mener jeg den største krigen mellom 1 og 3 plass mot 2 og 4 plass :p

-A
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg ler av Aristo :)
Skal liksom være imot hele verden når det kommer til krigsstats. Så kommer det ut sakte, men sikkert, info om at dem er allierte/iap med stamme nummer 3 og 4 på ranken.
Ikke at det er noe galt i diplomati, men ikke skryt av å være alene mot verden når dette tydeligvis er bare bullshit :)
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Alle har vell visst hele tiden at Aristo er allierte med NATO? Hvor har du vært hele verdenen? :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal være så ærlig med deg å si dette:

Aristo har en IAP med UW :)

-A

Joda, men dette var jeg ikke klar over. Ikke at jeg har forsøkt å finne ut av det heller dog ^^
Ergo har 1., 3. og 4. plassen diplomati sammen. Da blir det veldig feil å si at man er imot hele verden. Er jo mer korrekt å si at Ship er imot verden da, om en av oss i det hele tatt skulle være det.
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg joine Solo, O' Store Ukjente TW-gud?
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ryktes at du er stacked av Aristo Just Testing.
Hvis det er tilfelle kjører ikke Solo solo. ;)
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Ryktes at jeg har funnet en rimelig enkel måte å dekke mitt konstant voksende behov for flagg(ikke alle som har spillt på andre verdener)
 
Topp