V21 - Ryktebørsen

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det ryktes at Xion har et innsektsproblem. En klegg-bestand ute av kontroll.

Dere vet kleggen. Irriterende og innpåsliten som få. Gjør ikke noe skade av betydning, men kommer med et bitt i ny og ne. Ingen store følger, men bare veldig irriterende og så svir det bittelitt sånn med det samme.

Kleggen er også uten evne til å se at slaget er tapt, men bare fortsetter å være irriterende, som om det var dens livsoppgave.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Ser at du leker ganske smart nå

Leker?? LEKER?? :D
Neineinei, jeg ER smart, OG jeg koser meg, klegginvasjonen til tross :) Har haugevis med artige rapporter å muntre meg med, om kosefaktoren skulle synke noe.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at jeg ble lurt trill rundt slik som resten i Aris...

Men ryktes dog at jeg smiler og er glad nå :D yaaay <3
 

Lucky

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ryktes at vi allerede hadde stått som seierherrer om det ble avgjort med sjakk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at altfor få starter egne kontoer, men heller joiner ferdigkontoer.

Ryktes også at det er pga slik latskap at .no aldri vil få skikkelig store verdner igjen.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at Robert har fått seg ny by og har det egentlig ganske så greit ellers :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det ryktes at "noen" har startet med oppdrett av killerbees. Det sies også at dette er oppdrett av killerbees med en litt sær egenskap. Nemlig en spesiell forkjærlighet for KLEGG. Første prøvekull skal etter sigende være klare og sendt ut på et testoppdrag.
 
Sist redigert:
Topp