Besvart V21

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det er kanskje litt tidlig å gå inn på dette nå, men har dere noen ideer om når v21 starter? v19 er snart ferdig, og v20 er ikke en vledig stor verden, og jeg tror ikke den blir så gammel heller. Og i tilfelle, hvilke innstillinger vil det bli?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det må nok komme en ny verden innen sånn 400 timer for ellers er det bare en åpen verden. At v18 fortsatt er åpen er litt kult.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Er lenge siden hp ble avslutta, så kanskje på tide med en ny siden v20 også er så godt igang?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vært kjekt om det snart kom ut en ny hp runde ja husker dem kom hoppende etter hverandre før :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vi vet ikke når nye verdener kommer før de blir annonserte av oss. Med andre ord dukker det opp på Kunngjøringer med det første vi har anledning til å gi dere informasjonen. Det er bare å følge med der! (nod)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
hvorfor er vi så trege med og gi ut verdner i forhold til .se og .dk? det synest jeg er tragisk.

At kun 2 verdner skal kunne gå ann og spille: en som folk har 5 millioner på og en annen som er i ferd med og gå i avsluttning fase. Det er tragisk,ikke rart .no mister spillere. Så hvorfor ikke gi oss en tildig julegave med en verden med bare farme assist/premium konto og Konto admin? Kanskje dere kan inn hente dere litt og trekke til nye spillere da :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er ikke vi som bestemmer frekvensen av nye verdener. Uten at jeg skal si noe for sikkert, regner jeg med at det baseres på antall spillere på hver verden, og på domenet generelt. Derfor er det naturlig at flere verdener åpner på domener med flere aktive spillere. Slik det er nå på .no, vil nok mange av de samme spillerne spille på tilnærmet alle verdener.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Er ikke vi som bestemmer frekvensen av nye verdener. Uten at jeg skal si noe for sikkert, regner jeg med at det baseres på antall spillere på hver verden, og på domenet generelt. Derfor er det naturlig at flere verdener åpner på domener med flere aktive spillere. Slik det er nå på .no, vil nok mange av de samme spillerne spille på tilnærmet alle verdener.

må si det er mindre spillere som satser på .dk så rart at dere ikke kan åpne v21 snart...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
må si det er mindre spillere som satser på .dk så rart at dere ikke kan åpne v21 snart...

Det kommer etter planer som er satt sentralt. Du kan gjerne sende en mail dit og klage på det, dersom du ønsker. Man vet jo aldri om du slår gjennom.
 
Topp