v24- Forlag te Innstillinger

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Husker ikke v10 innstillinger men nattbonus er must. Nattbonus= flere spiller solo = flere spillere = større verden = mer konkurranse = Beast of a world!


P.S: Om det blir en verden som v23 så er det over og ut for .no
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men bidrar til at 90% av spillerne ikke blir brukt som farms noe som kanskje er hovedgrunnen til at verdenene blir mindre og mindre
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tror flagg er kommet for å bli dessverre. Eneste som er positive med flagg, er at folk til en litt større grad bruker de samme kontoene.
 

DeletedUser

Guest
.. og V21, V20 og V19 :p Lenge siden det har vært en stor verden nå...
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
v18 er vell den siste verden det var en viss størrelse på. Slik jeg har forstått det, så er det innogames som bestemmer hvordan innstillingene til slutt blir, dog uten store motstanden fra vårt team.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
v18 er vell den siste verden det var en viss størrelse på. Slik jeg har forstått det, så er det innogames som bestemmer hvordan innstillingene til slutt blir, dog uten store motstanden fra vårt team.

Hva vet du om hva Teamet gjør? Vi vil også ha store verdner, men Inno bestemmer som du sa innstillingene.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Rart det alltid blir som inno bestemmer?

jeg vet at teamet vil ha store verdner, det har blitt påpekt på forum før. Er det ikke da rart at det da i 90% av tilfellene ender med små verdner som er avgjort før man får begynt?

Jeg er 100% sikker på at det kunne blitt gjort mer for å få større verdner.
De jeg prater mye med innad i tw-sammenheng, har denne generelle oppfatningen av dette.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er det mulig å starte med flere enn 1 by på 3k+-poeng fra starten av i normal-verdner? Eller er det kun for HP?
 
Topp