V3 siggy and CoA-making

DeletedUser

Guest
Greie signaturer det der Mr.Game, men jeg vil si en ting. Du må jobbe mer med hvordan du putter ting på dine signaturer. Ta den der Joanna signaturen lengst ned for eksempel. Man ser helt klart at man har puttet på en ting som originalt ikke er der, så mer jobb der også. Du kunne også ha prøvd mer variasjon i dine tekster, prøv Dafont og eksperimenter med forskjellige skrifter.

Og så synes jeg at du er litt for forutsigbar. Alle de der signaturene ser ganske så like ut for meg.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Greie signaturer det der Mr.Game, men jeg vil si en ting. Du må jobbe mer med hvordan du putter ting på dine signaturer. Ta den der Joanna signaturen lengst ned for eksempel. Man ser helt klart at man har puttet på en ting som originalt ikke er der, så mer jobb der også. Du kunne også ha prøvd mer variasjon i dine tekster, prøv Dafont og eksperimenter med forskjellige skrifter.

Og så synes jeg at du er litt for forutsigbar. Alle de der signaturene ser ganske så like ut for meg.

du mener den "ducks eating chicken wings" signaturen? ja, jeg vet de er dårlig klipt inn... grunnen er at det ikke er barebare å få en and til å se ut som den spiser kyllingvinger...det tok så lang tid at når jeg var ferdig gadd jeg ikke jobbe så mye mer med den, så jeg limte de bare inn :p

det med at signaturene ser like ut kommer selvfølgelig av at 50% av dem er laget til samme stamme - barbie
 

DeletedUser

Guest
Kan gjerne mekke en til meg om du har litt ekstra tid til overs:)
 
Topp