v4 hjemmelagde kart

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Heisann folkens. Jeg er Mr Game and Watch, kanskje noen av dere husker meg? Jeg driver mye med photoshop, og har etter hvert blitt ganske flink til å lage kart. Dersom det er ønskelig kan jeg lage kart over v4 innimellom :) De vil ikke se ut som Nickjer sine selvoppdaterende kart, men jeg kan blant annet lage animerte kart, eller kart over grensene mellom to krigende stammer.

Så, folkens (burde egentlig lagt dette som en undersøkelse / sånn poll stemmeting, menmen) vil dere at jeg skal lage litt kart innimellom? :D Gidder ikke hvis ingen bryr seg, liksom... Det er faktisk ganske mye arbeid
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
okay, ser tydelig ut som folk vil sette pris på noen Game and Watch productions xD

Skal lage noen når jeg kommer hjem ^^ er på hytta
 

DeletedUser

Guest
Of course we remember you!

Det er bare å kjøre på med kart altså, Mr. Game And Watch. ;)

Flott inniativ! :)
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg er helt noob og sier bare, KART<3 det er altid gøy med sånne hjemmelagde ting :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Game and Watch!! :D Speler du v4 du då?

Kart er gøy, lag nokon du :)

Nei spiller ikke v4. Begynte i dag og slutta i dag :D likte ikke settingsene noe særlig. Men planlegger å spille v5 når den kommer da. Med mindre den har crappy settings den også.

Bra kart der! En god begynnelse :) Du må lage noen kart du også, da vel :p
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Okay, her er to kart, ble litt lei på slutten, så gadd ikke fylle inn navn på top 20-kartet. Finn ut hvem som er hvem selv :p







Top 5 animert
v4---top5---animated---1010-09.gif








Top 20
v4-top20-10.png
 
Topp