V5 i endring...

DeletedUser

Guest
.. i alle fall på rangeringslistene.

Da vi i -NB- våknet i dag morges kunne vi se at lederen vår hadde fått denne medaljen:
2ypne3a.png


Til tross for dette tilhørte fortsatt førsteplassen på rangeringslista syklov. Men.. nå i kveld/natt har vi altså fått en ny rank 1 her på V5. Dette er er nå fasiten på V5:

20fot3b.png


Den en gang så utskjelte spilleren runinter har nå endelig klart bragden å komme rank 1 på en server. Noen mente -Rome- på V2 hadde hatt en del flaks på veien mot toppen, og at stammen ledet av Runinter og Granpa var noe oppskrytt. Vel, nå har de for alvor bevist hvilke spillere og ikke minst ledere de er..

FOR.. det er ikke bare spilleren runinter som har steget på listene i dag, men -NB- som stamme har også tatt et steg lenger opp og passert PMS:

2ytwnrl.png


Dette er en stor dag for -NB-. Gratulerer til runinter og hele -NB- for flott innsats!
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med finfin prestasjon Runinter, du er sjef ;)

Gratulerer også til -NB- som er på vei oppover rangeringen :cool:
 

DeletedUser

Guest
grattulerer alle i -NB- og selvfølgelig godgutten Runinter:)

måtte alt stå bel framover^^
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Bøyer meg dypt i støvet for Runinter og Granpa!

Gratulerer med andreplassen -NB-, nu er det bare en plass igjen så er vi der!
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Kjempeprestasjon Rune! :)

Vi andre i -NB- for stå på like mye og klatre den siste plassen. Selvom det kommer til å bli mye jobb :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmmmmm

Ja, det er på sin plass å gratulere, NB har fått mye pes her opp igjennom,
som masserekrutering`s stamme etc......de som har skrevet dette blir,
nå nødd til å svelge disse ordene, å komme med en aldri så liten unnskyldning.

Er på sin plass synes jeg, de selv som har skrevet dette vet hvem de er.
 

DeletedUser

Guest
NB har fått mye pes her opp igjennom,
som masserekrutering`s stamme etc......de som har skrevet dette blir,
nå nødd til å svelge disse ordene, å komme med en aldri så liten unnskyldning.

Er på sin plass synes jeg, de selv som har skrevet dette vet hvem de er.

Det er nå sånn at de har 60+ medlemmer, så de er en masserekstamme.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer så mye Rune og resten av -NB-!
Strålende jobbet!!!!
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er nå sånn at de har 60+ medlemmer, så de er en masserekstamme.

ja,vi er kansje det.Dere kalte også L-13,det samme.Uansett så ser det ut som om den oppskriften fungerer meget bra,ihverfall hakket bedre en deres resept.
Det er ingen av dere såkalte premade stammer som spør hvorfor vi gjorde det på denne måten?Nåvel ,det blir jo deres egen sak.
Kan jo gi dere et lite hint om at dette ikke bare er ett krigspill,men et strategi spill.
For meg så ser det ut som dere helt har glemt den siste biten der.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, og det er alltids en baktanke bak hver rekruttering. Ikke en titt på de øveste stammeløse spillerne på ranken, og sende invite liksom.. De som trodde det, har totalt undervurder runinter og granpa.

Stort sett så er det bare L-13 som adler i det samme tempoet som -NB-. For eksempel de siste tre døgnene. -NB- har adlet 76 byer i forhold til SUN sine 16 byer.
 

DeletedUser

Guest
Du og Arkon er pinadø ikke sanne, har dere noe å klage over er dere der....garantert,
kan liksom ikke glede seg for at NB, har klart seg GODT i motsetning til ALLE dystre
spådommene dere har kommet med opp igjennom tidene.

NB har klart seg OK:).....(til etterretning jeg er IKKE NB)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om du har fått det med deg karten, men Gardunited er i -NB- og spiller på Villarreal kontoen :eek:

Jeg ser ingenting i posten hans, som tyder på at han klager på -NB- ;)
 
Topp