V5 Instillinger

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Var akkurat en tråd om dette..

LEs tråden under din tråd
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, men den ble bare låst uten svar fra noen i teamet... det eneste svarer var, det blir ikke speed på V5 (eller noe lignende).

Klarer dere ikke og skrive de riktige innstillingene?:eek::rolleyes:

Edit: Jeg beklager den frekke måten jeg sier dette på, dere gjør en god jobb ellers, takk for at dere gidder og være forum mod og spill mod, og så klart CM, jeg er dere evige takknemlige! :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vi får ikke de settingsene, det er en privat server for CM + TWteamet tror jeg også kan teste, om CM ber dem ofc
 

DeletedUser

Guest
Ja, men den ble bare låst uten svar fra noen i teamet... det eneste svarer var, det blir ikke speed på V5 (eller noe lignende).

Klarer dere ikke og skrive de riktige innstillingene?:eek::rolleyes:

Edit: Jeg beklager den frekke måten jeg sier dette på, dere gjør en god jobb ellers, takk for at dere gidder og være forum mod og spill mod, og så klart CM, jeg er dere evige takknemlige! :)

Når de har gått ut med innstillingene på forhånd, i tillegg låser en tråd som handler om dette og bekrefter at det ikke blir speed på v5, så er dette veldig unødvendig.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
V5 blir nok ikke en speedserver. De innstillingene som er der, er etter at vi testa v5. De har rett og slett bare ikke blitt forandra enda. :)

De rette innstillingene står her..
 
Sist redigert:

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kunne ikke finde nogen steder om det er med eller uden nattbonus fx... Men det betyder vel ikke noget om jeg skal lade mine angreb lande om natten eller lade dem sende der :cool:
 

DeletedUser

Guest
mener eg har lest at det ikkje skulle være nattbonus...men kan seff huske feil :p
 

DeletedUser

Guest
mener jeg leste av PABben skrev at det var fra klokken 24:00 til 07:00.
men jeg er ikke sikker.
 

DeletedUser

Guest
skal spille v5 og gleder meg, men innstillingene kunne ikke vært mer shit enn det som har blitt valgt imo.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp