V6 i dag!

DeletedUser

Guest
Hei.

Sitter her nå og kjeder meg litt, så tenkte jeg kanskje det kunne være en brukbar ide å lage en slags "dagbok/blog" over hva som skjer her på V6, fra de som har lyst til å skrive litt om hvordan deres synspunkt er. Og dette gir også en mulighet til de som ikke spiller på V6 til å kanskje skjønne mer hva som skjer. Mulig dette er en dårlig ide, men tenkte jeg skulle poste uansett. Kanskje aktiviteten blir litt større her på forumet. :)




Spaz, medlem av EPICKI.
I dag er det 30. Januar, er ikke lenge siden v7.0 kom ut for denne verdenen også, mange som ikke er så glad for det. Jeg er ikke stor fan selv, men litt justeringer så blir det vel.
Har vært ganske rolig for min del så langt i 2011, virker som verdenen dør litt etter litt for hver dag som går, men mulig jeg ikke har mine øyne så åpne. :)
Ble litt action forrige helg hvor TEXAS og -RR- bestemte seg på en offensiv mot noen av spillerne våre borte i K54, og det gikk vel brukbart. Litt bytap på begge sider tror jeg, men helt klart overkommelig. Bra med ODA og ODD ble det værtfall. :)
Sånn til dagligdags så føler jeg vi holder bra med press mot alle stammer rundt oss, som kanskje gjør at det blir vanskeligere for de og gjøre en offensiv mot oss? Ikke vet jeg sikkert.. men virker sånn. Siden vi ble stemplet som masserekruteringsstamme og kom oss på rank 1, så har vi hatt fin signing hele veien. I det siste så har vi mistet noen medlemmer til inaktivitet og noen ville prøve seg på V7, noe som jeg tror mange andre stammer sliter med og. V6 generelt..
Hva mer kan jeg si om hvordan ting er for tiden.. personlig så er jeg ikke så veldig aktiv som jeg var når vi kriget på det hardeste mot Yamato/Smack/NATO m.m, så som det kan vises på brukerarkivet så er mine siste adlinger gråbyer og innadling for det meste. Boring.


Tenker jeg skal la andre og få komme med inlegg om hvordan deres hverdag er i V6 og hva som skjer på deres front. Hvis dette var en dårlig ide, flame away. :)

Ha en fortsatt fin dag,
Gussi/Spaz
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke spamme ned denne for mye med andre ting enn "v6 i dag"-innlegg, men dette kan bli en virkelig interessant tråd! Genialt konsept! :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
V6 i dag 2 februar klokka 11:00:

Fikk akkurat 22 incs. 3 faketog og et ekte. Stakkars Coockiedude har valgt en stacka by å sende adelstog mot. Han burde også vite nå at det ikke hjelper stort å fake, da jeg somregel har TW oppe mens jeg sitter på jobb. Venter til det er snaut med tid igjen til adelsa slår før jeg evt stacker byen opp enda mer, greit å ha deftropper i bakhånd hvis det kommer kjappe tog.

Ellers så driver jeg og nuker Alexandra80. Håper jeg plager henne litt. Hun har mistet mye smie. Har også et par adelstog ute, vi får se hvordan det går :)


Lerski
 
Topp