Besvart V6 og argumentet med premium

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Husker argumentet ble brukt over at man ikke kan stenge en verden grunnet det var andre betalende spillere på verdenen (Et tåpelig argument, da man somregel kan tape på et "SPILL", betalt eller ei).

Fins det noen oversikt over hvem av spillerne utenom Epicki som har premium? Kan ingame-admin hente fram den informasjonen?

Tviler sterkt på at det er betalende spillere igjen forutenom Epicki, vi har langt over av 80% av alle spillerbyer nå.
Vær så snill og ikke tving oss til å adle oss opp til 100% som Arica måtte, det i seg selv er trist.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vist de tar vekk moralen :) så ville jeg at dere kunne tatt de 20% siste :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ble statusen på tråden endret til Besvart? Kan ikke se noe svar... :jtrist:
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Husker argumentet ble brukt over at man ikke kan stenge en verden grunnet det var andre betalende spillere på verdenen (Et tåpelig argument, da man somregel kan tape på et "SPILL", betalt eller ei).

Fins det noen oversikt over hvem av spillerne utenom Epicki som har premium? Kan ingame-admin hente fram den informasjonen?

Tviler sterkt på at det er betalende spillere igjen forutenom Epicki, vi har langt over av 80% av alle spillerbyer nå.
Vær så snill og ikke tving oss til å adle oss opp til 100% som Arica måtte, det i seg selv er trist.

Argument om at andre spiller der faller nok i grus, ja. Vi baserer oss ikke på hvem som bruker premium når det er snakk om å stenge ned en verden og henter derfor ikke ut slik informasjon i den sammenheng.

Epicki har en stor dominans på V6 og den nærmer seg nok en avslutning med mindre det skjer noe spesielt i nærmeste fremtid, men jeg kan ikke love noe konkret om når den vil bli avsluttet.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Men derre kan jo fjerne moral og doble AM distanse nå? når de har 80 % så er det vell veldig klart hvem som holder på å vinne...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er hovedsakelig en gassilion småbyer igjen bare.


Jeg har 88% moral mot neste spiller som ikke er Epicki, og jeg er 3,8 mill poeng. Mijael og Bozena er jo langt over 6 mill.


no6
 

DeletedUser

Guest
Begynner å bli litt slitsomt moralmessig, selv for lille meg -.-

fjern moral plix :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er rett under meg har jeg funnet ut :)

Et hint av aktivitet straffes!

Si farvel til vennene dine :)
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja du er nerme meg også, er byene utbygde?
Om de er det så tar jeg byene dine, om ikke kan du vel egentlig bli grå så slipper vi en ny rimming?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Argument om at andre spiller der faller nok i grus, ja. Vi baserer oss ikke på hvem som bruker premium når det er snakk om å stenge ned en verden og henter derfor ikke ut slik informasjon i den sammenheng.

Epicki har en stor dominans på V6 og den nærmer seg nok en avslutning med mindre det skjer noe spesielt i nærmeste fremtid, men jeg kan ikke love noe konkret om når den vil bli avsluttet.

I mellomtiden nærmer vi oss 100%.

Vennligst vis litt rask dømmekraft og fiks dette relativt fort, så slipper vi 2 verdener med 100% dominans.

http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=13000

Minner om denne tråden hvor jeg spør klart om vi trenger 100% for å vinne.......Jada har fått svar, men ser jo ut som det er hva vi går mot på den andre verdenen som treffer 100% før dere får ut fingern. Hvis du leser hva de andre spillerne (og team-medlemmer) syntes om dette så burde dette være motivasjon nok til å sette igang og fastslå en dato en gang for alle.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Støtter opp om det Hanse sier med at det kan være greit å vise litt handlekraft. Gjerne uten at noen må mase på forumet over lengre tid.

Når det gjelder V2 så var det ganske nøyaktig 4 000 fiendebyer igjen når det ble satt en sluttdato en måned seinere. Vi tok et bevisst valg på å forsøke å adle ned alle, selv om vi lett kunne latt være. Vi adlet rundt 3200, mens resten gikk grå i den tiden. Nå har ikke Epicki helt samme adlingsfart som det vi hadde, av flere grunner, men hvis de bestemte seg for det så vil jeg tro de kunne adlet opp de 1400 gjenværende fiendebyene på noen få uker. Det til tross for at deres fiender adler noen byer her og der. Det hadde vært sånn passe morsomt hvis de faktisk adlet ned samtlige fiender før dere i teamet kom så langt at dere satte en sluttdato. ( Gjør det, Epicki! Gooo! Wooo! )
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
For å si det på en annen måte enn bare "vi jobber med saken": Om InnoGames gir meg 100% "rettigheter til å gjøre hva jeg mener burde bli gjort uten å få ok fra dem først" så skal jeg sørge for en avslutning før dere aner det.

...Vi jobber med saken ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Eneste trøsten min er at Innogames kjører seg ned i en tidlig konkurs. Ikke at jeg tror .no har så sattans mye å si for økonomien, men regner med det er likt over hele fjøla, noe som vil si at det er fler enn meg der ute som føler dette er ødeleggende (totalt) for spillgleden.

Grim: Tar heller en ny vri mens de adlingskåte epickierne fortsetter å jakte 100%`n.

Fra nå av skal jeg daglig titte på siste erobringer. Alle som adler en gråby som ikke er Epickispiller får 30 nukes på seg.
Dette burde stimulere ikke-epickierne i riktig retning.

Hmmm, må skrive en V6 post om dette.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
All kudos til der for at dere vinner, men makan til skitten seier finnes ikke i tw. Punktum.

Samle sammen 60-70% av spillerne på .no som vitterlig kan spillet er feigt nok. Å gjøre det under falskt flag, patetisk. Rekruteringen deres av topp 40ish spillere etter hvert gjorde dere sørgelige. At dere sitter her i ettertid å ønsker denne skampletten deres bort, er ren humor for oss som leser på streken mellom linjene.

Jeg heier på teamets måte de takler dette på, tyn pk ut av dere til siste slutt. Karma kalles det.

Feige lag er alltid piss, alle manu fans vil skrive under på det etter siste cl finale. (ren manu-hat pun)


Sånn ellers vil jeg spørre teamet om hvorfor denne verdenen ikke er avsluttet? En eneste halvgod grunn holder.

Foruten tyning av PK kan jeg ikke se noen?

Hva med de stakkar tullingene som evt velger å starte der? Kommer de noen gang til å betale inno for videre spill? Neppe.

Se dere om, aktive spillere forlater dere. Nye spillere blir ikke. Hva vinner dere (egentlig vi, but who cares, lizzom) på å holde liv i en allerede vunnet verden?

Hm?
_____
Regner med at denne blir slettet, siden dere har en tendens til å slette litt vanskelige poster. Jeg finner dog ikke en eneste grunn til at dere skal fjerne denne i reglene.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
haha :p

Ye vi er en skitten lurvete gjeng *Raaawr* :)


De stengte endelig verdenen for startende for noen uker siden. Tåpelig for seint, men de har nå hvertfall gjort det.

Hvorfor de ikke stenger v6 er ifølge Pabben grunnet Innogames.

Aner ikke mer enn dette. Sigh.
 
Topp