VA - Screen of the Week

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg har snakket med Kracked, og det er ikke noe problem mellom meg og han ;).
Føler at jeg ikke har noen problemer med VA. Jeg var trossalt medlem der siden dag en.
 

DeletedUser

Guest
VA faller ei sammen, da må noen adle oss bort først. Det er jo heldigvis lettere sagt enn gjort.
Ole er en koseklump, så han må nok gjøre mer enn det der for å få oss imot seg :)
RF er bare en tragisk, tapt sak. Sansynligvis bitter for å ha fått avslag på søknaden sin hos oss.(før min tid, men dog)
 

DeletedUser

Guest
VA faller ei sammen, da må noen adle oss bort først. Det er jo heldigvis lettere sagt enn gjort.
Ole er en koseklump, så han må nok gjøre mer enn det der for å få oss imot seg :)
RF er bare en tragisk, tapt sak. Sansynligvis bitter for å ha fått avslag på søknaden sin hos oss.(før min tid, men dog)

Er sikkert ikke så mye vits i å svare på en som heter forumtroll :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker å gi alle en fair sjanse, til dem misbruker den. Selv folk som velger slike navn. Har jo lest igjennom spamminga hans, kan ikke si den er mye verre enn det jeg kan finne på i lettere alkoholrus når jeg kommer hjem midt på natta :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Okei da!


[spoil]
crerzara.png
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Wikispeaks hahaha, snakk om å faile big time ikke minst for en fail topic.. hvordan føles det å bæsje på sin egen legg ? hahaha. Positive siden fikk jeg meg virkelig dagens latter.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har snakket med Kracked, og det er ikke noe problem mellom meg og han ;).
Føler at jeg ikke har noen problemer med VA. Jeg var trossalt medlem der siden dag en.


Dette er sant, jeg var bare full som en alke og viste ikke helt hva jeg skrev.. eller jeg skrev før jeg tenke.. som så ofte før :cool:
 
Topp