VARG - End Of The Story

DeletedUser

Guest
Ser at en til fra VARG har gått grå, og noen at de aktive medlemene har gått vekk.
Snakket med en VARG spiller her forleden dag, der han sa at VARG var så (Slemt ord*) uaktiv..

Der Lederen Unknown Soldier har ikke vært aktiv på 1uke (Ifølge TWstats) og flere av medlemmene følger med. Har de planer om å slette kontoene som Capes maybe?

Sånn som jeg ser det er det 7 av 19 spillere i VARG som er litt litt aktive.. Blir ingen stamme av det :cool:
Det har gått nedover i lang tid, men nå har endelig endestoppet kommet. og 7BULLS har gråadlet seg til top ved god hjelp fra Capes.

Så hva som vil skje nå er vanskelig å si.. Jeg vil tro at 7BULLS går til krig mot SDDN når de er ferdig å gråadle Capes. mens BNP og EASY går først på SDDN og så 7BULLS. mens GHB vet jeg ikke.. føler bare internkrangel, så går halvparten til EASY og resten til BNP..
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Internkrangel? Noen spillere, kan jeg si ja..

Men de fleste er det nå bra kontakt mellom, bare å få vekk de små begatellene så er vi i gang ;)

Bare vent å se så kommer det til å skje mye gøy snart :D
 

DeletedUser

Guest
Internkrangel? Noen spillere, kan jeg si ja..

Men de fleste er det nå bra kontakt mellom, bare å få vekk de små begatellene så er vi i gang ;)

Bare vent å se så kommer det til å skje mye gøy snart :D

For å si det sånn, jeg kjenner ingen i GHB.. men det er bare en sterk magefølelse at det kommer til å skje :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Da er det noen soleklare vinnere her inne ^^

Da tar vi bare en gladiator matcher innad stammen, Å DET HADDE VÆRT GØY!!

Vil bare si.. BNP og EASY ville ha vunnet mot dere ville jeg ha trodd.. vist det var de mot dere.. =/

Selv om hvor aktiv dere ville vært.. så hadde de hatt så mye Safe Sone! at de hadde Nuket på rundgang.. f.eks. 10 spillere nuker på mandag, 10 på tirsdag osv..

sånn at dere får mellom 1000 nukes hver dag.. så kommer adelstog når det er ingen tropper igjen og mur og gård er i 0 osv.. :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må¨bare si at jeg synes V4 har gått fra og være kjempe spennede med en "nerve" og hele pakken til og bli rimlig kjedeligt. :(

Altfor mange som har sluttet, pluss en håndfull profilerte spiller som er ganske inaktive om en skal lese TWstats rett.

Om denne trenden forsetter så vil jeg tro at det v4 er totalt ugjenkjenlig om noen månder frem mot våren. For meg så er slike "elsk & hat" forhold som en fort får til enkelte stammer & spillere viktig for og holde liv i spillet. Nå som veldig mange spillere og noen stor stammer går nedenom og hjem så må en starte og forholde seg til mer og mer nye spillere etc. Vel og bra med nye spillere, men at det går på bekostning av de gamle traverne er jo dumt!



Håper jeg tar en del feil da..


Ps. ja vi i 7Bulls har jo gråby adlet oss til toppen siste ukene. Men håper og tror at alle skjønner at vi er nødt til og ta alt det gråe som Capes etterlot seg når dem gav seg. Men GUD hvor lei jeg er gråbyer nå... :p
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
da kan eg si det ein ting blacki du har ikke sett det siste av Aktive Easy enda;) vi kjører på enda
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
da kan eg si det ein ting blacki du har ikke sett det siste av Aktive Easy enda;) vi kjører på enda

Det er vel og bra. Men en eller 2 aktive stammer blir litt kjipt, mtp at det er deres fiende Varg som er på vei ned. Skal bli spennende og se hvordan dere løser problemet med ørten gråbyer som dere må pløye gjennom før dere treffer på nye stammer som dere kan krige mot... ;)

Vent og se; blir nok en og annen oss dere også som fort blir litt små leie da :(


Men thumbs up for at dere er aktive :)
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe må ikke gleme at det plutselig har kommet ein utbryter stamme også som holder motivasjonen gåendes;)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil bare si.. BNP og EASY ville ha vunnet mot dere ville jeg ha trodd.. vist det var de mot dere.. =/

Selv om hvor aktiv dere ville vært.. så hadde de hatt så mye Safe Sone! at de hadde Nuket på rundgang.. f.eks. 10 spillere nuker på mandag, 10 på tirsdag osv..

sånn at dere får mellom 1000 nukes hver dag.. så kommer adelstog når det er ingen tropper igjen og mur og gård er i 0 osv.. :p

Jeg mente ikke mot BNP og EASY :)

De som har konflikter mellom seg i stammen, hatt sånne "gladiator" kamper de i mellom seg :)

Hadde vært gøy, men tror nok ikke det kommer til å skje.
 
Topp