Videresendt, Inno Varsling ved oppstart av ny verden

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja, jeg savner TW. Jeg har ikke spillt TW noen steder på en god stund å jeg savner det. Det betyer også at jeg ikke er særlig ofte på nettsiden. Jeg ønsker å starte med TW hvis en evt w8 skulle komme. Problemet er det at jeg som aldri er inne på nett siden vil fort kunne gå glipp av en oppstart. Så jeg lurte på om det burde vært mulig å signe seg opp på å få et slags notification mail eller noe. Sånn at jeg fikk en mail eller noe når en ny verden blir annonsert.

Jeg vet, det er sikkert ikke så mange som har samme problemet, men for meg hadde det vært flott å ha. Jeg er litt bored nå uansett så jeg slenger like så greit ut dette forslaget.

Edit: Å denne var ment til å være på Forslag og diskusjoner og ikke skript og hjelpemidler, my bad.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det pleier å komme opp på tribalwars.no sin facebook side. Meld deg inn der, så får du sikkert beskjed :)
 

DeletedUser

Guest
Fra facebooksiden får man jo en masse annet også, som vil være spam for en som bare er interessert i når en ny verden starter.

At v7 ikke er så gammel er ikke så relevant, annet enn at kermit eventuelt gikk glipp av oppstarten. Vil man være med i en verden fra starten så er v7 for gammel.

Å få noen til å si ifra, det funker bare ikke. Enten kjenner man ikke noen godt nok eller de glemmer å si ifra :(

Tror faktisk en slags notification email er et godt forslag :)
 

DeletedUser

Guest
Nyhetsbrev? :)
Med oppstart av nye verdener, oppdateringer ol.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Pass på å ha registrert en mail-adresse på kontoen din som du bruker, så sender vi av og til ut litt info. Jeg skal høre om vi kan lage en mailing-liste for de som ønsker det, men kan ikke love noe
 

DeletedUser

Guest
Kommer nå mail til meg hver gang det kommer en ny verden/versjon tror jeg da. Det kommer dog ikke før servern alt har launchet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk mail på kun 1 av hvertfall 5 adresser, 3 dager før annonseringen om at alle verdener skulle oppdateres til v7.0 og 6 dager før selve oppdateringen, om " i Tribal Wars 7.0".

Mailen var forsåvidt grei nok den, selv om den var enten feil formulert eller 6 dager for tidlig ute, men dersom mine kontomails er en indikasjon på hvem som får slike mails, så tyder det jo på at kun 1 av 5 blir tipset om nye verdener eller ting som skjer..
 
Topp