Veldig tøff oppstart..

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Syns nubcake Brann kan teste å starte samme område som deg uten hjelp å se om han ikke blir adlet også.
Er nok riktig at rimmen er håpløs i flere eldre verdener og selv om man starter flere verdner for å fikse dette problemet. Så hjelper det ikke i lengden da det er begrenset hvor mange som spiller tw.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner deg!

Men mange spillere som starter på nytt, setter som oftest ikke opp sine relasjoner etc på sin profil, og blir dermed ett mål, å se små spillere poppe opp i ett stort eiet område, med mange gode etablerte spillere, er man nesten dømt til å "dø". Når vi feks går inn på spilleren, og ser at han har spilt før, evnt sjekker han opp på tw stats, og ser feks han er fra en evnt FI stamme, bort og vekk med dem med en gang.

Er vi usikre, tar vi dem. Vi lar ingen få smyge seg inn slik.

Men MAGIC DUDE... dette løste seg?

Mvh

Tig
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Syns nubcake Brann kan teste å starte samme område som deg uten hjelp å se om han ikke blir adlet også.
Er nok riktig at rimmen er håpløs i flere eldre verdener og selv om man starter flere verdner for å fikse dette problemet. Så hjelper det ikke i lengden da det er begrenset hvor mange som spiller tw.

har da gjort det før for pokker. ;)
Starta blant annet i w1. Første gang jeg ever spilte tw. starta i K72. Slutta som størstemann med 2x size enn alle andre i kontinente.

Var det noe mer du ville ha på menyen?
 

DeletedUser

Guest
kommer fra kidden som glorifiserer v4.....

Duh. Sjølv om du er ein skikkelig "gansta yo in da shizzle fo drizzla mah fizzle" så treng du ikkje å leike dum. Du skjønnar jo godt sjølv at dei som startar TribalWars no (ihvertfall dei med IQ over 80) velgjer å starte på den nyaste verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Hahhaahahahahahah, jeg ler. :)

Jeg har angrep mot deg, gleder meg til å se hvr mye du mister. :D

Jeg gleder meg også til å finne ut hvor mye han mister, og @ Magic, kom troppene jeg sendte til nytte? ;)
 

DeletedUser

Guest
Han sendte 1 ram eller noe. :)
Så det blir nok han som får den røde rapporten ;)

fornøyd med Olico jeg, og skal senere komme meg opp for å kjempe mot Elite :D
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha! At dere tror det er oppmerksomhet jeg er ute etter... Latterlig..

Jeg bare påpeker at det er fryktelig vanskelig å starte et ordentlig spill på en verden der du ikke har kjangs til å starte engang.. Dette gjelder for generelt alle spillere. Ikke rart det ikke er så mange som spiller tw.no

Veldig hyggelige spiller også btw... gjør alt så mye lettere -_-

Lett og starte hvis du kjenner folk jeg startet på v2 for en liten stund siden,der kom jeg inn i rome første spilledag og vokste litt der,ingen tørr jo og angripe meg når jeg var i rome;o hverrtfall ikke på den posisjonen jeg lå...
 
Topp