Besvart Velkommen Strat

Status
Stengt for ytterligere svar.

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
04bbad1c25428159964a23237474d93b.png

48d692cabf9a79a22aab920aaa61457f.png
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Likevel synes jeg at Strat bør få et team på plass. For øyeblikket modererer ingen hverken ingame eller på formuet. Og det trengs absolutt.

Dårlig avslutning av forrige team, og desverre en træg start for et evt nytt team. Få dette på plass, så er hvertfall noe på gang :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Likevel synes jeg at Strat bør få et team på plass. For øyeblikket modererer ingen hverken ingame eller på formuet. Og det trengs absolutt.

Dårlig avslutning av forrige team, og desverre en træg start for et evt nytt team. Få dette på plass, så er hvertfall noe på gang :)

En treg Strat?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg foreslår at man innfører moderering av formuen til folk.

GÅTE;

Om en høne går under skjørtet til en dame, hvor mange høner er det da under skjørtet?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
rip. Bare for å si det. Jeg er for å gi Strat tid til å sette seg inn i TW og grepolis samt forme et team rundt det.

Jeg mener derimot at minstekravet burde være å logge inn med jevne mellomrom så spillermassen ser at han faktisk driver å loker rundt med noe :p 9 dager uten å ha logget inn på forum sender dessverre nok, veldig dårlige signaler.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Jeg mener derimot at minstekravet burde være å logge inn med jevne mellomrom så spillermassen ser at han faktisk driver å loker rundt med noe :p 9 dager uten å ha logget inn på forum sender dessverre nok, veldig dårlige signaler.

(støttes)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nei, men at han ikke har vært her på en uke, og ei heller nå på 10 dager er rett og slett for dårlig.

Greit at han har 2 ting å sette seg inn i, men at han logger inn et par dager i uka så vi ihvertfall ser at han er her mener jeg er nødvendig.

Forøvrig er han aktiv på Grepolis har jeg hørt, og da tar det ikke mange minuttene for han å logge inn her. Om dette var noe han visste om ifra han ble CM burde vel InnoGames vente litt med å annonsere han, slik at han kom til å være aktiv ifra første stund. Ikke et bra førsteinntrykk det her .
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
var jo dakapo som var over ivrig og laget kontoen til strat føre han i det heletatt var klar som ho sa en anna plass her et sted. ^^


Kan vel egentlig i sammen slengen beklage dersom det virket som om at han var klar og ignorerte forumet med vilje. Sannheten er at jeg kanskje ble litt vel ivrig etter å "komme meg videre" og fjernet blåfargen min (og kun den) før jeg egentlig skulle gjort det.

Han er derimot her, men har kun nå nylig fått tilgang til TW.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp