Besvart Velkommen Strat

Status
Stengt for ytterligere svar.

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Congratz :)

Nå må jeg begynne å skjerpe meg igjen :O

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Event riddergang som bare dukker opp, det er da meeeeeeeeeget amatørmessig å ikke informere om slikt?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vil tro dette er en glipp. Men helt enig jeg ble like sjokkert selv. Regner med det kommer en forklaring så fort det blir mulig :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tja. Den er også på .net blant annet :p vil tro det er en glipp som du sier ^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan nye retningslinjer for hva slags "fornærmelser" til andre som er lovlig/ulovlig? Ser ut til relativt drastiske endringer på hva som er akseptert og ikke innenfor dette emne.
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
Når det gjelder eventen i helgen så er det kommet svar på det.
Når det gjelder regelbrudd, så er dette noe som vil ha mye fokus fremover, og det er en grunn for dette.
Det vil komme reaksjoner, men tiltak må gjøres når utviklingen heller feil vei.

Er det noe dere har en ytring om vedr. tiden fremover og det som foregår, så er det ikke noe i veien med å ta kontakt med meg.
Enten via pm her eller via support/tickets. Forventer ikke at alle er like fornøyd med endringene, men de må til for at det skal fungere for de aller fleste. Det vil bli positive endringer også ovenfor andre spillere, som jeg har sett har kommet med ønsker på forumet.

Kommer tilbake til med hvilke endringer dette gjelder.

Hensikten er å finne en balanse som virker for samtlige, og da må man gi for å få.

Ny konkurranse blir lagt ut imorgen som gjelder til Fredag. Så håper jeg alle har en fin uke!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Etter hva jeg har sett er hva det har blitt gitt advarsler på helt absurd nivå å legge på, hvis jeg får tillatelse til det kan jeg legge ut eksempler her som tydeliggjør mine tanker.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Etter hva jeg har sett er hva det har blitt gitt advarsler på helt absurd nivå å legge på, hvis jeg får tillatelse til det kan jeg legge ut eksempler her som tydeliggjør mine tanker.

Så lenge det er advarsler så er det respekt til CM, er det infractions er det å starte i helt feil ende. En skriftelig advarsel med god begrunnelse må man tåle. Nå har jeg ingen kjennskap til sak, men på generelt grunnlag så mener jeg det er riktig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er snakk om regelbrudd pga oppførsel ig, ikke at det fra mitt ståsted er noe å si på oppførselen da den ser helt normal ut for meg men.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp