Verden 1s Tribalwars Champion..

DeletedUser

Guest
..Tildeles Hansemann, etter at han vant med sifrene 34-25 mot Grimlock. Gratulerer! :)

*Fanfare og en heidundranes fest tilsettes, før vår kjære (!) moderator Fizz tar tak i micen og hopper opp på talerstolen*

"Først og fremst vil jeg takke alle de som har vært med og stemt i denne konkurransen. Mitt mål var å skape litt blest på forumet, aktivitet samt noen diskusjoner - Et mål jeg føler er fullbyrdet. Jeg synes selv det var ganske morsomt og se alle de legendariske spillerne som en gang i tiden har beæret V1 med sin tilstedeværelse, være med i denne konkurransen. Forhåpentligvis blir de ikke glemt, men heller plassert i historiebøkene for sine prestasjoner.
Takk."

Fizzmann
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

*Hoppe opp på talerstolen, dytter Fizz vekk, og soler meg i glansen av den evige appausen*

Tusen takk for alle stemmene :D


Menneh, fortjente ikke det altså. jeg KAN jo sende ms tog men gidder somregel ikke. 8 sec tog ftw, tar 5 sekunder mindre overall å sende. Jeg KAN splitte ms tog, men hvorfor gidde når man bare mister litt troopers. Mur 0 og 2 defbyer som microstack. Mister 80% ....meh...ekke så farlig. Kongespelling!

Men mot 1 v 1 hadde jeg kansje skjerpet meg. Tape mot Xano eller Brann hadde i hvertfall forvoldt mitt død.

Igjen. Tusen takk :)
 

DeletedUser

Guest
Må inrømme at det var fortjent, selv om det sitter langt inne. :p

Grattis Hansebamse :)
 

DeletedUser

Guest
Må sei dette er veldig veldig fortjent. Det er få som har vore med på like mykje som hanse på .no. Å vere ein prominent spelar på v1,v2 og v3, og samtidig vere kv for ein haug med andre er det berre å ta av seg hatten for. 2 år med så mykje jobb, det er definisjonen av stamina. Og så skal det jo nevnast at guten har heftig skillz og, men alle veit jo at det er aktiviteten som er alfa omega :)

Grattis!
 
Topp