Verden 23 er snudd opp ned

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss)

"For i bakvendt land, der kan alt gå ann.."

(kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss)​

Til deg som leser dette, du som ikke leser dette og du som allerede nå velger å lese VG sine flaut virale "høydepunkter" fra statsbudsjettet, fremfor å lese mitt mye mer innholdsrike post på forum. Ja, du.. Du som har brukt så mange timer bak denne skjermen og sett på en egentlig ganske stygg beige farge og flyttet på små minimenn. Dette innlegget er for at du skal forstå alt som skjer på verden 23, som vi alle elsker - eller hva!? Spiller du ikke v23?.. Da skal jeg forklare deg hva som har skjedd, så følg nøye med.

giphy.gif

Til å starte med, var det en stamme-familie som skilte seg ut. Jehovas vitner spredde seg som en fryktelig smitte. Kick og Satan fikk et veldig godt forhold som sin motreaksjon. Satan gikk i allianse med Friår, og Jehova fikk dårligere opslutning, der deres misjonærer selv valgte å konvertere til en kjedeligere, men mer virkelig verden. Nå må du holde øynene åpne: Satan brøyt alliansen med Friår. Kick jubla, for de hadde kapra en allianse med Vitnene. Friår ble latt i stikken, og Satan fikk et helvete med Kick som viste seg å ha sparka dem bak uten å ha visst ordet. Mye skjedde, men forholdet mellom den - beklager om jeg har for direkte uttalelse - viktigste alliansen på V23 ble kort sagt "snudd opp ned"

giphy.gif

I en heftig diskusjon, har Kick innrømmet sitt uredelige spill. Ledet av Svein Erik på Varanior08 satte han Satan i et ultimatum, der Satan ble tvunget til å droppe deres allierte. Når sannheten vises i dagens lys, er det faktisk en rekrutt som bestemte dette, da det viser seg at Svein Erik egentlig ikke er så autoritær som man skulle tro, men egentlig ganske bløt:

Svein Erik skrev:
Det var ene og alene for Erlando hadde et stort ønske om det, og jeg ikke hadde hjertet til å nekte ham det.

Jeg skal komme med et tips til deg, Svein. Det funker ikke å først si at man har gitt hjertet sitt til en (ei?) annen, for så å ha second thoughts om at du ikke hadde det så dumt. Et frieri da, vil som regel ikke gi et positivt resultat:

Svein Erik skrev:
Om jeg har glemt det, så må jeg også si at jeg personlig liker deg meget godt

Jeg synes det egentlig var ganske søtt skrevet, men det roet dessverre ikke ned din gamle kjærlighet..

giphy.gif

"Mobba jeg Kamikaze her?" -Ruben

Nå som v23 er snudd opp ned, vil jeg takke Erlando for noen usle adelsangrep, og..

6228cc972f7b7b818608c384ae28cbce.png

herved vise dere at våres rotorer ikke stopper selv om ting er snudd "uʍop ǝpᴉsdn".

giphy.gif

Lykke til "Kicks vitner" og stakkars lille understamme som er neste mann i rekken til å bli utelatt. La meg annonsere den nye stammen som lærer av sine vanskelige omgivelser: Upside down!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Helt enig med Eli Min At Tor. Hyklere. Når jeg har gitt deg min støtte, så må jeg si at jeg synes det er synd at Eli din har vært på Tor. Utroskap azz... Det er som å høre om Svein. Æsj, hyklere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Oppgave 1:

Regn ut banefarten til helikopteret.

Oppgave 2:

Hvilken retning peker akselerasjonen?

Oppgave 3:

Bestem absoluttverdien til farten og retning.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hehe, hvorfor er jeg en hykler? Får nå si som Pelle, kall en spade for en spade.
 
Topp