Verden 3

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på en god del av tingene med verden 3. Men noe som ikke har noe med det å gjøre er: hvorfor kan jeg ikke svare på innleget under generelt som handler om verden 3, det er veldig irriterende. Må man være admin eller mod eller no? Men tilbake til verden 3 spørsmål: Hva er tingen med speed 1 i verden 3 og speed 0.75 får tropper i verden 3? og hvor mye er 400 og 200 sec? Hvor mye speed har Verden 1? Og hvem er det som er leder for det norske TW? er det Glitter?
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hva er tingen med speed 1 i verden 3
V3 vil ha speed 1 grunnet begrensninger i versjon 5.0

og speed 0.75 får tropper i verden 3?
Dette er fastsatt av admin

og hvor mye er 400
6,66 min

3,33 min

Hvor mye speed har Verden 1?
1 -> http://no1.tribalwars.no/help.php?mode=server_info

Og hvem er det som er leder for det norske TW? er det Glitter?
Nei, det er bunnymon!
 

DeletedUser

Guest
Bunnymon er leder for norske TW.

400 sec = 400/6 minutter ~ 6 minutter og 40 sekunder. 200 sec er 3 minutter og 20 sekunder.

Tviler på at det blir unit speed på 0.75. Det ville vært litt... spesielt, sikkert bare ikke oppdatert fra når det var trodd det skulle være speed 2.

V1 har speed 1. V2 har speed 1.6.
 

DeletedUser

Guest
en ting jeg lurer på.. Byen får vel ikke mer poeng hvis den har kirke? Hvis den gjør det vil det være ganske lame..

Tenk en som har alle byene sine med feks 9735 poeng untatt den med kirke som har 8000.. Blir jo ganske lett for fienden å se hvor kirka er :p
 

DeletedUser

Guest
en ting jeg lurer på.. Byen får vel ikke mer poeng hvis den har kirke? Hvis den gjør det vil det være ganske lame..

Tenk en som har alle byene sine med feks 9735 poeng untatt den med kirke som har 8000.. Blir jo ganske lett for fienden å se hvor kirka er :p

Kirke lvl 3 gir totalt 14 poeng, først 10 for lvl 1, så 2 pts for de andre lvlene. Går ikke å "skjule" hvor den er ved å bygge skjuleplass i de andre byene, skjuleplass lvl 6 gir akkurat 1 for lite poeng og lvl 7 akkurat et for mye :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for hjelpem, men lurer på hva det betyr med speed er det hvor raskt ting bygges?
 

DeletedUser

Guest
Takk for hjelpem, men lurer på hva det betyr med speed er det hvor raskt ting bygges?

Ja, det er helt korrekt, null og niks feil.
(Unit speed er da hvor raskt troppene dine turer rundt om kring)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jo høyere fart, jo raskere blir bygninger lagd og ressurser skapt.

Enhetsfarten er hvor raskt troppene beveger seg relativt til den generelle farten. 1 er standardfarten. For eksempel som V3 først skulle være, var farten 2, og enhetsfarten 0.75. Det vil si at relativt til farten så gikk troppene sakte, mens den farten vi ville merke på den ville vært 2*0.75 = 1.5. Altså en halv gang igjen raskere enn troppene på V1 ( 1*1 = 1 ) og V2 ( 8/5 * 5/8 = 1 ).
 

DeletedUser

Guest
hiver meg på denne tråden med spørsmålet mitt.. vet noen hva gruven vil gi i lvl 30 på V3? det er 2400 på V1 og 3800 på V2..
 

DeletedUser

Guest
Snufs.... Det er det verste, eller det jeg ikke liker, jaja, tregere bygging :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke uttale meg om denne saken, iom at jeg ikke aner hva de har tenkt og hvorfor de har handlet på denne måten. Det hele virker idiotisk for meg, så jeg forsvarer dem iallefall ikke på noen måte.
 

DeletedUser

Guest
???

Er det bare meg, eller er det flere som har v3 litt på tysk???
 
Topp