Verden 4: Grense for antall stammemedlemmer

Kva skal vera maks antall stammemedlemmer?

  • 25

    Stemmer: 26 20,0%
  • 40

    Stemmer: 32 24,6%
  • 50

    Stemmer: 15 11,5%
  • 60

    Stemmer: 17 13,1%
  • 80

    Stemmer: 10 7,7%
  • 100

    Stemmer: 30 23,1%

  • Totalt antall stemmer
    130
Status
Stengt for ytterligere svar.

NTU Spawn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
AriCa gjør det greit mot ELITE på V2 , men ELITE vil nok vinne en evt krig.

De er allerede i krig.

Hva gjør deg så sikker på at Elite vil vinne?

Ja, Elite er større. Men må den største stammen alltid vinne kriger?

Jeg har mange eksempler på stammer som har vunnet mot større stammer,
men i øyeblikket ser det ikke ut som noen av stammene skal gå av med noen seier på lang, lang tid.

On topic.

Jeg synes 40 er passe, 25 kunne blitt litt spennende men jeg tror det blir for mange understammer/familiestammer da.
100 og 80 synes jeg er alt for mye, da ville de bare bli masserekrutteringsstammer.
 

DeletedUser

Guest
Håper på 60 faktisk.. Har sett litt og de fleste stammer på topp har 60 +/- ..
På verden 1 da..
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Du mener at det er bra å vinne med å rekruttere en sjettedel av spillerne på en verden?

Jeg foretrekker å spille for å ha det gøy istedet for å spille for å vinne.

Tja vi ser hvor godt BOS gjør det i v3, funker aldrig å masserekrutere over en lav sko.

Rekruterer man gode spillere vinner man, bedre at man blir nuket ut av spillet enn at man kjeder seg til døde over at det ikke er motstand.
Men er også gøy og bare ta byer og spillere i en stor stamme(tilslutt så møter man vel en god spiller).
 

Rennebu

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stemte for 25 eg, men ser for meg at det har lite å sei kva grensa er. Blir berre fleire stammar i familiestammane, og underdogstammane er jo stort sett under 25 uansett.
Og å berre kunne støtte innad i stammen er vel lett å omgå eller? Er det ikkej berre å gå ut av stammen og inn i den stammen den du skal støtte er i, sende støtte og gå tilbake til din opprinnelege stamme? Må evt vere ein regel om at ein ikkej kan støtte før ein har vore 24 timar i stammen eller noko da ;)
Hadde vore bra saman med låst stammetilhørighet da, slik som på enkelte speed rundar :)

Hmm, hvis det blir 25 som maks kommer det til å bli tusenvis av broderstammer, søsterstammer osv... Disse har jo klart det: HZ, Rebels, TDH, SG-1, TWK, CHAOS og NN. Men resten av stammene med ca 60 - 80 medlemmer må jo ha 3 stammer... Og BoS familien med 123 medlemmer tilsammen må jo de ha cirka 5 stammer... Hvis v4 kommer til å ha tilsvarende stammemedlemmer som v3 mener jeg at det blir for lite med 25 som medlemsgrense:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, hvis det blir 25 som maks kommer det til å bli tusenvis av broderstammer, søsterstammer osv... Disse har jo klart det: HZ, Rebels, TDH, SG-1, TWK, CHAOS og NN. Men resten av stammene med ca 60 - 80 medlemmer må jo ha 3 stammer... Og BoS familien med 123 medlemmer tilsammen må jo de ha cirka 5 stammer... Hvis v4 kommer til å ha tilsvarende stammemedlemmer som v3 mener jeg at det blir for lite med 25 som medlemsgrense:cool:

Hvis man bare kan støtte egen stamme da?
Hvordan blir ting da?
Da blir det bare til at stammene kan angripe sammen, noe som gjør at mange må tenke mer defensivt og stole på at sine egne stamme-frender også gjør det samme, samt at de er villige til å støtte opp sine egne i større grad og bør holde godt samlet...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp