Verden 6 Instillinger ?

DeletedUser

Guest
Synes innstillingene er helt konge.

Men å starte på en ny verden i starten av en sommerferie - det vil jeg ikke skade meg selv med. Har lite lyst til å bruke de varme sommerdagene og -kveldene på farming.

Uansett; Lykke til, alle som begynner ;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg liker ikke sånne innstillinger. Det var disse innstillingene som jeg trodde kom i v5, men der kom ikke de, så var positivt overrasket og jeg begynte å spille i v5. Men så kom ikke denne v6 med disse innstillingene så lenge etter v5, men sikkert gøy for mange med denne type verden.

Jeg liker ikke 3 forskningsnivåer, at man ikke har bue, at man ikke har gullmynter (men noe annet istedenfor, sånne "pakker" eller hva det nå heter på norsk), at man kan ha max 3 adelsmenn ( pr akademinivå) pr by, så for å sende tog må man sende fra minst 2 byer, osv. Jeg har spilt på det før, ikke noe for meg, men sikkert mange som liker det. Men jeg ser at det er paladin i denne vrnen og det var det ikk der jeg spilte, og det er bra med paladin :)

disse innstillingene syns jeg personlig er de mest kjedelige og jeg kommer aldri til å spille med sånne innstilliger igjen. hver sin smak:cool:
 
Sist redigert:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
klar, ferdig, gå. nå kan dere spille. v6 er åpen, så kan dere som aldri har spilt med dette før skrive hva dere syns om å spille med sånn innstillinger
 

DeletedUser

Guest
stemmer hvist det :eek: men det går fortere å bygge da, men det har ingen ting å si igrunn ...
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1000 kats med fakkel tar ut et fullt nuke mens 1000 kats uten fakkel tar ca 500 tropper. Så jeg ser liten vits i å bygge en katapult by på en verden uten fakkel.
 

DeletedUser

Guest
hva skjer egentlig med folk som lager katas i forsvarsbyer på V1 og V2 :confused:
 

DeletedUser

Guest
det er det beste forsvaret du får når du har fakkel-paladinvåpenet tror jeg, derfor noen har det ;)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
fakkel + kats = simply the mest.

Så på verdner uten fakkel så vil katapulter bare funke som normalt og ikke vere noe særlig å statse på i forsvar (ihvertfall ikke mengder)
 

DeletedUser

Guest
På v1 og v2 er ikke fakkelen noe bra, derav spørsmålet hans. Men grunnen er fordi det går raskest å bygge spyd/tk/cata så derfor bygger veldig mange det, ihverfall om de er under angrep.
 

DeletedUser

Guest
På v1 og v2 er ikke fakkelen noe bra, derav spørsmålet hans. Men grunnen er fordi det går raskest å bygge spyd/tk/cata så derfor bygger veldig mange det, ihverfall om de er under angrep.

Ja, men når man er i AriCa2 og ligger langt sør så er man ikke så mye under angrep..:p
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tenker på noen spesifikke så er det nok en bedre idé å spørre dem selv.
 
Topp