Verdensfred på v5 fra 26.07 - 27.07

DeletedUser

Guest
Alle norske statsborgere, og utrolig mange ute i verden er klar over hva som har skjedde igår, både i Oslo sentrum, og på Utøya. Flere jeg har snakket med, har kjent folk som har mistet livet, pårørende, og skadde. Faktum tror jeg er at alle på Verden 5 føler en tilhørighet til Norge, og ikke minst kjenner smerten til ofrene for denne tragedien.

Faktumet er at dette ikke bare er den 4 største terroraksjonen som har vært i Vesten siden 2000. Men massakeren som utspilte seg på Utøya, er den største massakeren som noensinne er rapportert av en enkeltperson i hele verden i manns minne. La oss derfor gå sammen, som en stamme, et folk, og la øksemennene hvile i respekt for de personene og alle de ungdommenne som måtte bøte med livet på grunn av deres tro, verdier og deres moral.

Jeg ber ytterst for at spillere i PMS og -NB-(evt. andre stammer) legger ned våpnene i perioden 26.07 - 27.07.

Til medlemmer i PMS:
Håper inderlig at vi kan ære våre medborgere, og jeg oppfordrer dere på det sterkeste at dere holder dere rolig da. Jeg kan ikke snakke påvegne av NB eller andre, men jeg vet at flere vil holde seg iro da også.

Håper alle er med på dette. Gårsdagens hendelser vil sitte i vårt minne til vår død, neste generasjons død og generasjoner etter der igjen. <3
På samme måte som at Siv Jensen sier at idag er vi alle AUF-medlemmer, så er vi denne dagen, alle venner og medborgere.

Mine tanker går til de pårørende og skadde!

Mvh
AimEffect
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ikke for å væreuhøflig på noen måter, men er det ikke feil dato du skriver i posten din her? Det er vell heller 23.07-24.07 det er snakk om ?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Utrolig trist det som har skjedd og vet at det er tw spillere som har mistet kjente og kjære.

Sender de beste tanker, ord og medfølelser til alle pårørende på vegne av hele NB.
Vi tenker masse på dere alle sammen, og ønsker dere alt godt.

Har hatt den gleden av å møte mange av PMS og NB spillere denne helgen, og samtlige gav utrykk for at vi ville respektere freden som vil komme fortløpende.

Mvh -NB-
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Slenger meg på denne, og bestemmer herved at PMS vil legge ned alle våpen så lenge det er ønskelig i respekt for alle etterlatte og berørte av denne katastrofen som dette er for et lite land som Norge.

Jeg hadde gleden av å møte to av de overlevende fra Utøya i helgen (i tillegg til mange andre), og det var to fantastisk flotte mennesker som har vært igjennom en ufattelig tragedie.

Ingen skal være nødt til å tenke på krig, angrep eller forsvar i en sånn tid som dette.

Avslutter med å linke til en låt som fikk en ny mening for meg i helgen...
http://www.youtube.com/watch?v=0_9BTHcpssM
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er dette fortsatt aktuelt enda, nå som vi har hatt en fred som kom fra teamet?

- (en utdatert) Villarreal
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg sa nei til tilbudet Jeee ga meg tidligere idag ja. Dette på bakgrunn av at enkelte medlemmer satt med incs fra PMS og derfor ønsket å svare, og det ble uretferdig MTP på disse medlemmene at de ikke skulle få lov til å besvare ild.

Slik som jeg også sa til Jeeee, så synes jeg vi skal gå tilbake til den normale hverdagen så fort som mulig, og la dette påvirke oss minst mulig. Det er akkurat det denne mannen ønsket. Jeg vill hvertfall ikke at han skal få den gleden.


Så fra nå av og utover får det være opp til vær enkelt person hva han ønsker å gjøre.
 
Topp